Ik heb een klein vraagje. Ik ben al een paar dagen in afwachting van mijn eisprong. Ik dacht hem vrijdagnacht of zaterdagochtend gehad te hebben vanwege buikpijntjes maar mijn temp bleef laag dus was denk ik nog niet zo. Gisteren mega rekbaar slijm dus ik nam aan dat het eitje bijna kwam. Ook mijn temp ging 0,1 graad naar beneden dus heel logisch... Vanmorgen temp half uurtje te laat opgemeten maar nog steeds zelfde als gisteren.. dus nam aan dat eitje dan vandaag wel zou komen.... Maar ineens een paar uur later bloed..... stroomde er niet uit maar toch duidelijk aanwezig op papier..... met nog rekbaar slijm leek het wel... Is dit nou een ovulatiebloeding? En hoe lang duurt zo'n bloeding over het algemeen?
Bloed is nu weg en nu nog wat bruine klontjes.... Ook af en toe wat buikpijn... hoop zo dat het ovulatiebloeding is...
Ik kan je helaas niet helpen. Ik heb wel bij de eesrte twee zwangerschappen last gehad van innestelingsbloedingen. Maar rond mijn ei heb ik geen gekleurde afscheiding.
Ik wacht het maar even af. Net voor de zekerheid toch nog een beetje geklust... misschien nog op tijd als vandaag het eitje komt... en anders waren er vast nog wel wat soldaatjes van gisteren over daar binnen.... Morgen eerst maar even zien wat de temp doet... hopelijk gaat ie omhoog want ben nu wel wat onzeker over wat er allemaal gebeurt daarbinnen
Temp is een beetje omhoog gegaan vanochtend... van 36,5 naar 36,7.. als ie nou zo blijft of hoger gaat dan is het wel mijn eitje geweest volgens FF Vandaag toch nog een klein beetje rose afscheiding maar zal dan nog wel van eitje komen... of misschien van het fanatieke klussen.... maar heb goede hoop dat het eitje geweest is en dat we weer aan het wachten kunnen beginnen......