ervaringen osteopaat

Discussie in 'De lounge' gestart door Charise, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo,

Wie heeft er ervaring met een osteopaat?
    Met welke klachten ben je er heen gegaan en heeft het geholpen?

Ik zit er over te denken om een afspraak te maken.
    Maar ben wel benieuwd wat een osteopaat zoal doet.

Bedankt alvast!!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben er geweest voor migraineklachten, die vanuit scheefstaande ruggewervels bleken te komen. Na 3 behandelingen was het over.
    Later kwam de migraine weer terug, maar hing toen samen met menstruatieklachten en pilgebruik. Ook toen een paar behandelingen, (4 of 5 ofzo) en daarna weer klachtenvrij.
    Ik ben een paar keer gekraakt en verder hele zachtzinnige behandeling gehad.

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ben er heen geweest met pijn in mijn schouders en armen, kwam door stress. Bij de fysio kregen ze het niet weg, bij de osteopaat wel. Ik ga nu nog 1 keer in de drie maanden, ik vind het wel lekker en ik ben dan zeker 2 maanden pijnvrij :)

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier na de bevalling last van mijn heupen en bovenbeen. Een keer gekraakt en een week na pijn gehad daarna nooit geen last meer. Wat was ik blij ik heb wat afgehuppelt!

5. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hier ook een osteopaat-fan!
    Om zwanger te worden van mijn zoontje, zijn we heel lang bezig geweest (3 jaar en 3x IUI, 1x IVF en 5x ICSI) Vlak voor de 5e ICSI ben ik bij de osteopaat geweest en een paar weken later zwanger! Toen ik bijna op de helft was, kreeg ik last van m'n bil/been en na 1 behandeling was ik er vanaf!

Afgelopen augustus ben ik weer bij de beste man geweest, omdat we in september weer met ICSI gingen beginnen, en raadt eens....weer zwanger :D

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat gaaf zeg!! Vraagje.. wat voor behandeling doet hij dan als iemand dus zwanger wil worden?

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik ben ook erg blij met mijn osteopaat. Kon al weken niet slapen van de pijn in mijn rechterbeen. Mijn bekken bleek geblokkeerd te zijn. Goed gekraakt en geen last meer van! Zo heeft hij ook mijn rug, schouders en knie behandeld. Ik vind het erg prettig en het helpt echt supergoed.

Naar de zwangerschapsbehandeling ben ik ook wel benieuwd... Mijn man krijgt in dec zijn 2e hersteloperatie en dan hopen wij toch een kans te maken op een natuurlijke zwangerschap. Dus ik ben ook erg nieuwsgierig... :)

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hier ook fan, ben toen met mijn zoontje geweest toen hij 5 weken oud was, bleef huilen en enorme voorkeurshouding kreeg.
    Na 2 behandelingen en 1 controle afspraak was het over.

Ikzelf ben er 4 x geweest voor mijn PDS en 2 x voor me bekken.
    Bij mijn PDS heeft het geholpen dat ik langzaam weer bepaalde dingen kon eten en geen medicatie meer nodig had voor de krampen. Ze zijn er nog wel, maar vele mate minder en bij sommige producten zelfs helemaal niet meer.
    En mijn bekken kwam vd bevalling en is ook over nu.

9. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Even voor de duidelijkheid...ik ben dus NIET spontaan zwanger geraakt he! Beide keren met ICSI ;)

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet eens weet wat hij precies doet. In mijn geval "hing mijn baarmoeder vast aan m'n nier" aan de linkerkant. Dus een beetje duwen op m'n buik om alles weer op z'n plek te krijgen. Doet overigens geen pijn hoor!

Maar ik heb een vriendin die ook 2x zwanger is geraakt via ICSI en ook beide keren bij dezelfde osteopaat is geweest en beide keren zwanger! Maar ik weet dus niet wat haar "probleem" was, wat hij verholpen heeft.

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Het is altijd het proberen waard toch voor mensen die al tijdje bezig zijn.. Wie weet kan het ook helpen bij de "natuurlijke" manier.

11. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik moet er woensdag weer heen en zal eens vragen of hij mijn baarmoeder en eierstokken ook eens wil onderzoeken/ behandelen. Hij heeft dit eerder ook gedaan en ik weet wel dat ik daarna een soepelere eisprong had. Mijn buik was heel hard en er was moeilijk doorheen te komen. Ga woensdag toch nog eens vragen, want hopelijk starten wij komende maand weer een poging...

12. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik ben ook bij deze man terecht gekomen na goede verhalen van diverse mensen. De osteopaat waar ik naartoe ga, staat bekend als "de osteopaat die half Zeeland zwanger heeft gemaakt" :D
    Dus ook een hoop vrouwen die geen vruchtbaarheidsbehandelingen hebben gehad, maar die het gewoon al een tijdje aan het proberen waren en na een bezoek aan hem, binnen 3 maanden zwanger waren!

Allicht het proberen waard!

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Moet ik tegen die tijd maar even een bezoekje brengen aan Zeeland.. ;)

14. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

En hoe heet deze beste man/ vrouw???

15. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wauw, dank jullie wel voor de reacties!
    Ik ga toch maar eens een afspraak maken, baad het niet dan schaad het niet toch?
    Ik heb nu enorm veel last van mijn rug, en nu op het moment ook wat buikklachten en ook vermoeidheid.
    En ik heb ook een zwangerschapswens. Zit aan de Clomid vanwege PCOS, maar wie weet kan hij daar ook nog iets voor betekenen. ;)

Meer reacties zijn welkom hoor. :D

16. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Van den Dries, hij zit in Goes.

Deel Deze Pagina