hoi meiden bij mij is het echt raar ik ben in sept gestopt met de pil daarna gewoon ongi geworden mooie cyclus van elke keer 27 dagen precies maar na 4 maanden een week over tijd dus dacht dat ik zwanger was negatief getest en na 7 dagen tog weer ongi geworden lange bloeding gehad want sinds ik ben gestopt bloed ik bijna 9 dagen voordat ik er weer vanaf ben nu lopen me cyclus al een poosje heel raar 35 dagen dan weer 33 en kom dus niet meer netjes op de 27 dagen die ik eerst had dus kan ik ook niet testen wanneer ik vruchtbaar ben en de testjes die ik doe voor me eisprong blijven altijd een licht streepje dus snap daar ook niks van loopt nu nog steeds niet zo lekker we klussen wel maar wanneer we zin hebben ik wil niet klussen voor een kindje maar wil wel graag zwanger worden maar niet op zo van nu ben ik vruchtbaar en nu moet maar klussen nee dank je proberen het wel hoor maar ik heb altijd pijn bij het klussen dus nooit zin om het elke dag te doen ik denk dat nog steeds aan het ontpillen ben maar ik voel verder geen raare dingen ik ben niet moe of misselijk of andere dingen ik voel me nog steeds het zelfde al dat ik nog aan de pil was iemand hier ook ervaring mee zoek meiden die het zelfde hebben stuur me dan ff een mailtje als het te prive is om hier in het openbaar over te praten of meiden die tips hebben ? sorry meiden ik ben woord blint en weet dus niet hoe ik alles moet schrijven dus hoop dat het leesbaar is groetjes danielle van der krogt dani_krogt@hotmail.com
Hoi, Wat vervelend allemaal, ik wil je niet ontmoedigen of zorgen laten maken. Maar je hebt wel veel kenmerken van endometriose. Ik heb dat namelijk zelf ook. Ik heb ook een langer menstruatie, en onregelmatig. En dat je pijn hebt met vrijen is ook een symptoom. Als ik jou was zal ik toch even bij de huisarts langsgaan. Zeker als je er lasten van ondervind. Als deze kenmerken hebt hoeft het natuurlijk niet te zeggen dat je deze ziekte meteen hebt, het kan ook niks zijn. Meid, je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren. Dus als je het gek vindt moet je echt even naar de huisarts liefs