hoi Dames ik heb ook 3 sept mijn eisprong kunnen/moeten wij nu vanaf vandaag elke dag klussen of moeten wij om de dag klussen we hebben toevalig gisteravond geklust wij weten niet of de zaad goed is als wij vanaf gisteren dan elke dag gaan klussen tot zondag zeg maar iemand raad of tips? wij zijn nu in ronde 4 bezig 15 april ben ik gestopt met de pil wij gaan voorons 2e wondertje wij hebben al een dochtertje van 18 maanden oud en jullie???? liefs Citta
Hoihoi, Wij ronde 1, gaan ook voor wondertje 2... hebben een dochtertje van 13 maanden! Heb mijn eisprong rond 6 september, niet super regelmatig, maar afgelopen 2 keer 35 dagen, dus tja...hou ik dat maar aan... En dan om de dag, met net voor/tijdens eisprong elke dag?!?! Zodat je die dag zeker niet mist... Maar ben zeker geen kenner hoor... Volgens mij bij dochtertje ook ongeveer zo gegaan en 2e ronde raak... hopelijk nu weer zo snel... xx
hoi Mjanne : ja ik dacht misschien als je elke dag doet voor/na je eisprong dat het niet goed is voor de zaad Maar wij klussen om de dag en met de vruchtbaren dagen zo als nu dus elke dag maarja we moeten geluk hebben ermee bij onze 1e dochtertje hebben wij 7 maandenovergedaan en ook om de dag klussen en met vruchtbaren dagen tot 2 dagen na de eisprong iedere dag dus afwachten maa weer succes !!!!! liefs Citta