Kan iemand misschien vertellen hoe je een samunsung tv kunt aansluiten op je pc. Dus dat je de tv gebruikt als beeldscherm? Het gaat om een samsung 55d8000 als het goed is. Er is ook een hdmi kabel aangesloten van de pc naar de tv. Alvast super bedankt!
De nederlandse zenders en turkse sateliet zenders doen het wel. Maar er is helemaal geen beeld via de pc. Heb je even een pbtje gestuurd
hdmi kabel in pc en tv? Dan zou hij het gewoon moeten doen! Wij hebben een Samsung plasma tv en als ik gedwonloaden films wil bekijken op de tv ipv laptop of pc, dan zet ik de hdmi kabel erop. Ff samsung helpdesk bellen misschien?
meestal moet je op je pc een knopje indrukken dat die overschakelt naar een extern beeldscherm bij ons is dat F4
wij hebben ook een samsung led tv. Pc aansluiten heb ik nog niet gedaan, maar wel de laptop. Dit gewoon via de HDMI-kabel. Lijkt me tzelfde? En dan via de source knop op de afstandsbediening het juiste kanaal kiezen.
Meiden allemaal super bedankt! Maar het is gelukt hoor. Mijn man gaf hey tond een uur of 3-4 snachts op. Hij wilde toen de hdmi kabel uit de tv halen en yorn gaf hij ineens wel beeld. Bleek hij gewoon de kabel er niet helemaal goed ingestopt te hebben. Hahaha voor niks uren gestresst hahah Alsnog bedankt voor de hulp!