hallo ik ben 11 dagen overtijd heb toen een zwangerschapstest gedaan een een heel licht vaag 2de streepje. wie heeft dit ook gehad? en was je toen ook echt zwanger?
Een streep is een streep! ik weet niet wanneer je die test hebt gedaan maar dan na 2 dagen kan je er nog 1 doen met ochtend urine dan is vast donkerder.. Maar voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd
wat spannend meis! idd even proberen een foto te plaatsen kunnen we meekijken! ze zeggen een licht streepje geldt ook hoor! en als je over paar dagen test en hij is donkerder, dan weet je zeker of er een beeb in de maak is! ben heel benieuwd, hou ons op de hoogte!
vanmiddag een test gedaan donkerde streepje dan de eerste test heb er even een foto bij alleen wel een beetje onduidelijke foto
jaja ik zie m ook! Gefeliciteerd! @Snippie geen bloed geeft moed, dusse alles kan nog, succes met wachten!
ja vandaar die tekst! maar nu ik zie dat jij pas met 13 dagen positief test geeft mij wel hoop! stel dta ik zwnager zou zijn dan ben ik nu pas 3weken en 3dagen dus erg kort!
nee toch!grapjas! gewoon even een testje er tegen ana gooien! ik wil graag weten of je zwanger bent! ik ben sinds eenuurtje onwijs misselijk zit het gewoon op te boeren!
ik had ook een test gedaan 2 dagen voor mijn NOD en ik dacht toen zal wel niets zijn..maar toen op mijn nod weer een test gedaan en gaf toen licht positief aan vandaag weer een gedaan en een dikke streep! groetjes passoatje
Nee ik durf echt niet te doen. Wacht minimaal tot vrijdag en misschien nog wel tot de kerst. Dan heb ik of een hele leuke kerst of een verschrikkelijke . Voor jouw ook spannend zeg nog een paar daagjes!