kattenliefhebsters gezocht!

Discussion in 'De lounge' started by stef82, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    beste kattenliefhebbers!

ik heb een probleem! mijn poes is gisteren overreden, en heeft daarbij haar heup gebroken! ( ik wilde al een nieuw baasje zoeken ivm de drukke weg) en nu is het noodlot toch toegeslagen! ze wordt morgen geopereerd en moet daarna 4 a 5 weken in een bench vlooedig rust houden om er weer bovenop te komen! ze is echt super lief en nog nooit gekrabd zelfs niet gisteren toen ik ze van de weg af haalde! maar het probleem is dus dat ik over 2 weken voor anderhalve maand wegga! en zij zou normaal gesproken naar een pension gaan alleen wil ik dat haar nu niet aandoen!
    Nu is mijn vraag of er hier een enorme kattenliefhebber is die haar misschien wel wilt verzorgen en evt adopteren zodat ze echt niet meer onder een auto kan komen!
    ik weet het is veel gevraagd maar wie weet reageerd er wel iemand...
    please help mij!! ik krijg het niet over mijn hart het beestje naar een pension te brengen!!uiteraard zijn alle kosten voor mij wat betreft het genezingsproces~!

xxx

2. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik zou je echt heel graag helpen maar daar ik zelf met 3 katten en twee kittens zit momenteel en zelf over een week op vakantie ga wordt dat erg lastig tot onmogelijk.

Ik hoop echt dat er hier iemand is die je kan helpen!

Niemand binnen de familie die haar voor 1,5 maand in huis wil nemen?

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    hoe oud is deze poes?

woon ok wel aan drukkere weg maar met mijn eigen poes geen probleem. achter onze woningen hebben ze geen weg ofzo

4. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    de poes is 2 jaar en opgroeid met hond en andere kat!

dus ze is heel sociaal met andere dieren!!

kan jij me helpen??????!!!!! ik hoop het zo!

xxx

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Waar woon je?

6. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    brabant!! maar geen probleem ik breng haar waar je ook woont al moet ik drie uur heen en drie uur terug geen probleem!!!

xx

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh sneu zeg van je poeske...
    Ik heb zelf 6 poezels...
    Anders...

En kan iemand misschien updates geven op deze leuke poezel?
    Hoe heet zij?

(ik leef nu helemaal mee namelijk )

8. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Bij ons kan het helaas niet.. een fotootje en idd meer gegevens kunnen je wellicht helpen. Is ze gesterilliseerd e.d?

9. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    nou wat een week!
    ze mag bij de dierenarts blijven om te revalideren! ze is gisteren geopereerd maar ze is nu nog 3 tot 4 dagen kritiek! er waren allemaal larven gevonden in haar bekje neus en oren en buik!!:$ze heeft dus echt op het randje van de dood gebalanceerd langs de weg!! zo zielig!!!! door die larven heeft ze een overdosis gekregn bij de operatie en is dus nu spannend of ze blijft leven!! maar gelukkig is ze bij de dierenarts! wel fijn want de dierenarts kan meteen ingrijpen en als ze teveel pijn krijgt krijgt ze een spuitje! dus het is nog even spannend!

ik hou jullie op de hoogte!

groetjes

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    och jee wat erg zeg! reden waarom mijn katten niet naar buiten mogen. Hopelijk redt je poes het! sterkte zeg.

11. stef82

stef82 Actief lid

Nov 6, 2006
    298
    0
    0
    deze kan dicht!! poesje heft het niet overleefd!!de larven hebben haar vergiftigd!

groetjes

12. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Aaaach het arme beestje, hopelijk heeft ze niet veel pijn geleden.

Heel veel sterkte met haar gemis kan me voorstellen dat je het er best moeilijk mee zal hebben :( (heb zelf 5 katten (waarvan 2 kittens dus die gaan over een paar weekjes naar een nieuw huisje) dus weet hoeveel die beestjes voor je gan betekenen).

13. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb zelf twee poezen die allebei kittens hebben.

Dus we hebben nu 2 kittens van bijna 7 weken oud rondhuppelen. Deze gaan volgende week naar hun nieuwe thuis, maar ik vind het zooooooo moeilijk, he!

En gisteren zijn er nog eens 5 kittens geboren.

Drukke boel hier dus.

Ik zou mijn poezen NOOITTTTT weg kunnen doen.
    Dan hou ik ze wel gewoon binnen als het buiten zo gevaarlijk is, maar wegdoen...? Nooit.

Share This Page