Voel de baby bijna niet meer...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Ramona001, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Ik moet het toch even kwijt (het zal er wel allemaal bij horen)...
    Wij hebben met de 20 weken echo en de pret echo gezien dat onze baby helemaal gezond is..!en ook heel erg druk en actief!
    en actief is hij zeker, ik voel de schopjes en stootjes de gehele dag door en niet zacht maar best hard.

maar sinds 3 dagen voel ik de baby (bijna) niet meer...
    ik ben nu 23 weken zwanger en het lijkt me sterk dat de baby nu al minder bewegings ruimte heeft, en ik snap dat hij ook wel eens z'n rustige momenten heeft, maar in ene keer van heel actief naar een paar schopjes per dag...hoe zou dat kunnen?

groetjes Ramona

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Ramona,

tot 24-25 weken hoef je je kindje nog niet elke dag te voelen. Natuurlijk is het voor je gevoel gek, dat wanneer je hem elke dag al best krachtig voelde, je hem mu minder voelt, maar zo'n kleintje heeft er enorm veel energie voor nodig en dan moet ie af en toe wel even rustig aan doen. Maar ook wanneer je zelf bijvoorbeeld wat drukkere dagen hebt gehad, kun je twijfelen. Je hebt er dan gewoon minder op gelet. Maar geen zorgen dus. Je kindje mag het nu nog allemaal doen zoals ie het zelf wil.

Groetjes Brigitte

3. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hartstikke bedankt voor je snelle reactie!
    Voel me nu een stuk rustiger!

groetjes Ramona

Deel Deze Pagina