Even klagen hoor. Ik ben echt doodmoe, Hele dag stage gelopen, en buurman gaat nu met een zaagmachine buiten hout zagen om half 11 s avonds ..ben ik nou een zeikerd of is dit acosiaal ???
Nou dat vind ik echt wel asociaal, daar mag je rustig wat van zeggen en daar mag je ook de politie voor bellen als hij niet stopt, belachelijk....
Zeer asociaal. Als ze vaker dit soort streken uithalen zou ik nu de politie bellen. Zijn het voor de rest aardige buren dan zou ik er even naar toe lopen om te vertellen dat je wilt slapen.
Nee vind je zeker niet een zeikerd. Het is toch zo dat je na 22u geen overlast meer mag veroorzaken, dat hout zagen hoeft toch niet nu nog te gebeuren denk ik dan.. Maar tja, wie ben ik om dat te bepalen
Hout zagen om half 11 's avonds? Haha, wat een pannenkoek, ik zou er even naartoe lopen en het uitleggen. Dat moet dan toch duidelijk zijn?
dank meiden. Weet ik dat het niet aan mijn emo bui ligt .. Word gek van die herrie man. Op zich gaan we soms met ze om dus politie bellen doe ik liever niet . Als het zo niet stopt sms ik m wel ze maken overigens wel vaak lawaai s avonds
Vind het wel erg laat hoor, logisch dat je er de pest in hebt. Weet niet of je er wat van kan zeggen? Anders hoop ik dat hij heel snel stopt.
Is niet volledig sociaal moet ik zeggen. Maar als je verder nooit last van van je buren hebt zou ik er niet te veel achter zoeken. Misschien heeft hij wel ruzie met zijn vrouw gehad en wil zich even afreageren? (of misschien heeft ze hem al wekenlang de kop gek gezeurd dat hij nog altijd dat hout moest zagen en is hij nu doorgeslagen)...
Van de week hadden mijn achterburen dat ook gedaan tot 23.00. beetje belachelijk. Mijn man was ook aan het klussen en ik heb hem gewaarschuwd dat het 21.00 en het nu wel mooi geweest was. Wil een ander niet tot last zijn.
Ik was ook gewoon even naar ze toe gelopen. Als je soms met je buren om gaat is het inderdaad niet handig om de politie gelijk te bellen. Hoe is het afgelopen?
Vind je geen zeikerd hoor. Zou er ook zeker even wat van zeggen, kom op man laat die man dat overdag doen! Zou echt pissed off zijn!
ben ook benieuwd hoe het is afgelopen. zoiets doe je niet. leker zeg, als we dat eens met z´n allen zo zouden doen... :-/