werk

Discussion in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' started by jaikke, Dec 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Zeker je tijd nemen, niemand kan jou vertellen wanneer jij je beter moet voelen. Mijn zoontjes zijn extreem prematuur geboren. Toen hun thuis kwamen moest ik al bijna werken. Ik heb me toen ziek gemeld. Ik moest ook bij de Arbo komen. Heb toen aangegeven dat ik nog minimaal een week of 8 thuis zou blijven. En dat ik dan graag weer langs wou komen bij de Arbo om te kijken hoe en wanneer ik weer wou werken en hoe ik dit wou opbouwen. De arbo had hier alle begrip voor. Na 8 weken kwam ik terug bij haar en hebben we een plan opgesteld. Eerst koffie drinken, toen voor 2 weken 2 uurtjes per week werken en zo verder opbouwen. De Arbo vond het fijn dat ik zelf een soort van plan had opgesteld. Ik liet zien dat ik wel wou maar het gewoon niet aan kon. En zo was het voor ons beide duidelijk. En dat gaf mij veel rust om dingen te verwerken.
    Wellicht is dit een tip voor je. Neem echt je tijd, dat het op je werk druk is is jammer maar niet jou probleem! Je hebt er niks aan dat je te snel begint en over een paar maanden thuis zit omdat je je verdriet niet goed hebt verwerkt.

Erg veel sterkte ( ook voor de andere meiden in dit topic)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Ik heb vrijdag een gesprek gehad bij de Arbo. Deze was eigenlijk heel erg goed gegaan. Zij legde er totaal geen druk op en ze gaf inderdaad ook aan dat ik mijn tijd moest nemen om alles een plekje te geven, het was niet niks wat ik heb meegemaakt zei ze. Over 3 weken hebben we een nieuwe afspraak gemaakt en dan kijken we verder. Als ik er dan nog niet aan toe ben om een keertje op visite te gaan op mijn werk, dan doe we dat gewoon weer wat later. Ze gaf aan dat we het juiste moment moesten vinden, niet te vroeg, maar ook niet te lang wachten zodat de drempel hoog zou worden om ooit weer te gaan werken.

Vind ik het heus wel fijn om straks weer te werken heb namelijk wel hele leuke en gezellige collega's, maar nu nog even niet.

3. Rikigf

Rikigf Actief lid

Jan 18, 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    HEEL GOED van je. Tijd nemen en rustig opbouwen. Zo ben ik begonnen. Koffie en dan misschien een paar uur in de week. Komende week ga ik één of twee dagen een/twee uur naar mijn werk, maar therapeutisch.
    Probeer nu lekker te doen waar je zin aan hebt. Een beetje afleiding zoeken en lekker niks.

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Ik ben zelf ook best wel laat pas langs gegaan. Kon t eerder echt niet aan. Neem je tijd om dit te verwerken. Vind t heel begrijpelijk dat je er nu nog niet aan toe bent. Het is nog geen maand geleden! Dikke knuffel!!

Share This Page