Hoi, Ik ben nu 5 weken en 5 dagen zwanger. Sinds gister heb ik heel licht bloedverlies. Verder niks druks gedaan oid. Vanwege mijn eerdere miskramen en bbz heb ik een echo gehad. Ze zei dat het er prima uitzag voor het termijn en ze zag ook geen bloed oid zitten op de echo. Ik krijg nu met 6 weken en 3 dagen weer een echo. Het bloedverlies is nog steeds licht aanwezig en alleen als ik naar het toilet ga. Verder geen echte krampen ofzo. Wat denken jullie. Maak me zo'n zorgen
Het kan twee kanten op. Bloedverlies hoeft niets te zeggen. Misschien heb je een gevoelige baarmoedermond en is er een vaatje gesprongen. Ben je verkouden of heb je seks gehad? Ik heb met 9 en 12 weken heftig bloed verlies gehad, zelfs maandverband zat binnen no-time vol, maar inmiddels alweer 27 weken zwanger.
Geen een van beiden. De arts dacht ook aan een gesprongen vaatje. Toen ze de echostaaf eruit haalde zat er ook bloed aan maar ze zag niks zorgwekkends. De echo zag er volgens haar ook mooi uit. Donderdag moet ik weer dus we wachten maar af. Ik heb verder geen pijn of krampen gelukkig en het wordt ook niet meer. Jeetje dan zal jij wel flink geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed, nog een goede zwangerschap!
@angel12 bloedverlies kan inderdaad twee kanten op gaan, maar de gynaecoloog lijkt er vertrouwen in te hebben. Ik heb ook vanaf 5.5 week tot 11 weken dagelijks bloedverlies gehad, licht meestal, nu zit er steeds meer tijd tussen. Is niets ernstigs bij mij geweest. Hopelijk bij jou hetzelfde. Ondanks dat de verloskundige zei dat het waarschijnlijk niets was, heeft het me tot het echt af nam, bezig gehouden. Gelukkig kreeg ik ook extra echo's. Veel sterkte! Hopelijk is het van korte duur.
Heb inmiddels gister weer een echo gehad. Dit omdat ik 2 sliertjes verloor en me echt zorgen maakte. Waar vrijdag nog geen kindje te zien was zagen we gister een kindje van 5 mm wat er volgens hun prima uitzag. Waarschijnlijk zagen we ook het hartje knipperen. Ik moet donderdag weer terug komen. Het bloedverlies kon ze niet verklaren. Het is nog steeds aanwezig maar niet meer geworden dan wat het was. Ik hoop het beste.
Op de echo lijkt het er mooi uit te zien. Hier bij zwangerschap 2 rond 5 weken en rond 7 weken hele heftige bloedingen gehad met de bloeding van 5 weken, krampen zo erg als beginnende weeën, menstruatie was er niets bij. Uiteindelijk met 31+6 bevallen van een gezond meisje. Rustig proberen te blijven is belangrijk. Tot nu toe krijg je elke keer goed nieuws (goede echo uitslagen).
Afgelopen donderdag weer een echo gehad. Hier was een mooi gegroeid kindje te zien en een goed kloppend hartje. Het bloedverlies blijft maar ze kunnen het niet verklaren. Moet over een week weer terug komen. Ik mag me bij de verloskundige gaan aanmelden. Toch blijft het bloedverlies me angst geven. Ik heb geen pijn oid en het is ook niet veel. Wel de bekende kwaaltjes. Jeetje dan schrik je ook vreselijk! Gelukkig heb je een gezonde dochter.
Ja dat is zeker schrikken. En ik begrijp jouw angst echt goed hoor. Ik ben nu zwanger van nummer 3 en heb dit keer geen bloedingen gehad maar zelfs nu blijft de angst. Ik hoop dat het bij jou snel ophoudt zodat je verder kunt genieten van je zwangerschap!
Snap ik, die angst. Had je ook sliertjes die je verloor? Ik heb nu vandaag weer 2 sliertjes verloren. Het lijkt toch steeds na ontlasting oid te gaan bloeden, heb ook last van obstipatie al een paar weken. Het is toch afwachten, tot nu toe voel ik me wel echt zwanger, al 2 dagen flink misselijk. Eerst met vlagen steeds nu de halve dag door. Aanstaande maandag krijg ik weer een echo. Maar dat duurt voor mijn gevoel nog zo lang, kan niet echt genieten met deze angst. Hopelijk snel verbetering!