Ik werk op de HR afdeling van een VVT organisatie en houd me voornamelijk bezig met het werven van nieuwe medewerkers (voornamelijk mensen die we omscholen tot verzorgende IG) Dus alle mensen die in de wijkverpleging willen werken stuur me maar een PB Mijn man werkt op een internationale sales afdeling van een grote kruidenfabrikant
Ik ben pedagoog. Ik werk op een groep met kinderen tussen de 0 en 5 jaar met ontwikkelingsproblematiek en ambulant bij mensen thuis die een opvoedvraag hebben. Mijn man is back-end developer (de technische kant van het bouwen van websites en webwinkels, snap er zelf geen hol van).
Ik ben psychiatrisch verpleegkundige en werk in een groot acute opname kliniek. Dus waar mensen vaak gedwongen verblijven omdat ze een gevaar zijn voor zichzelf of anderen. Mijn man werkt in de metaal ( draaien en frezen ) en is de rechter hand van de eigenaar van het bedrijf.
Ik werk als verzorgende in de thuiszorg, maar ik vind het ook helemaal niet leuk meer. Na mijn zwangerschap wil ik me laten omscholen tot doktersassistente. Mijn man werkt als allround technisch monteur in de wegenbouw.
Nee ik ook niet hoor. Maar hoor en lees regelmatig dingen als ja je wil toch niet eindigen achter de kassa etc. Dat soort opmerkingen vind ik weleens jammer, alsof het minderwaardig is.
Ik werk 20u in een supermarkt. Dat zorgt ervoor dat ik elke dag zelf de kinderen naar school kan brengen want ik werk 4 dagen van 9-14u. Ideaal dus . Ben wel een opleiding aan het volgen om eventueel een switch te kunnen maken als ze wat ouder zijn.
Ik ga binnenkort beginnen als insurance broker, mijn man werkt als insurance manager. Je kan wel raden hoe we elkaar hebben leren kennen .
Ik ben doktersassistente. Ik werk nu binnen de P & O afdeling op het onderdeel gezondheid. Ik werk dus niet met patiënten, maar met medewerkers van het ziekenhuis en studenten die iets medisch doen op de universiteit.
War vindt je niet meer leuk aan de thuiszorg @Elsa86 ? Ik ben juist van doktersassistente naar de thuiszorg gegaan. Ben benieuwd