Ik werk als pedagogisch coach binnen de kinderopvang. Mijn vriend is zelfstandig ondernemer en heeft een bedrijf in webdesign.
Wij hebben heel weinig verpleegtechnische handelingen en ik heb het wassen en aankleden van de mensen nu wel een keer gezien, het is elke dag hetzelfde. En ik vind het flexibele ook niet fijn meer.
Ik ben docent op een VO en volg de lerarenopleiding in deeltijd. Mijn man is communicatie-adviseur bij de overheid.
Docent en decaan op het VO, mijn man docent op het MBO. Ik vind het heerlijk in het onderwijs! Met pubers werken is echt top en het decanaat naast het lesgeven zorgt voor verrijking. Naast het onderwijs nog lang in de horeca gewerkt (bij mijn moeder), maar daar had ik op een gegeven moment geen zin meer in.
Toevallig zit ik nu 'in between jobs'. Ik was eerst verkoopster bij een bouwmarkt. Over 2 weken begin ik mijn nieuwe baan als klantadviseur bij het UWV! Edit: en mijn vriend werkt nu nog als verkoper/logistiek medewerker bij diezelfde bouwmarkt, maar wil de autotechniek in!
O,ja! Ooit eens gehad waar ik bij zat aan de kassa... iemand zei dat tegen zijn kind... Heb meteen geroepen: EN BEDANKT HÈ !!!!! Gelukkig kreeg ze een rooie kop...
Ik werk voor een groot bekend bedrijf in BE waar ik backoffice en customer service doe. Daarnaast doe ik als zzp-er coaching geven op diverse gebieden in het leven. Ook volg ik momenteel een opleiding tot kindercoach waar ik een eigen bedrijf in ga starten en hier nog in ga uitbreiden op diverse vlakken. Mijn man heeft een eigen bedrijf.
Ambulant hulpverlener verslavingszorg. Eerst chronische doelgroep, toen meer aan de voorkant en binnenkort naar jeugd. Mijn man werkt als controller bij zorginstelling, binnenkort bij een woningbouwvereniging.
ik werk als ambulant begeleidster in de gehandicaptenzorg, begeleid voornamelijk gezinnen. zou ook graag iets anders willen, niet meer in de zorg...
Mijn man werkt in de ict en ik werk als Verzorgende IG in de thuiszorg ongeveer 20uur in de week en daarnaast werk ik nog als ondersteunend planner ongeveer 8 a 10 uur per week. Ook begeleid ik nog 2 leerlingen echt super leuk die afwisseling van kantoor en op de werkvloer.
Ik werk met veel plezier als boekhouder / Officemanager op een accountantskantoor. Mijn man is contractbeheerder in de koeltechniek.
Ik ben begeleider op een activiteiten centrum voor verstandelijk gehandicapten. Laag niveau met moeilijk verstaanbaar gedrag. Erg leuk! Mijn man doet van alles in de techniek. (Onder andere projectleider, adviseur en coach)