Echo gehad, klopt het wel?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door baby3, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby3

baby3 Lid

14 feb 2008
    24
    0
    0
    Hallo,

Ben blij dat jullie er zijn om ons wat duidelijkheid te geven.

Vandaag heb ik een echo gehad, ik schrok ervan de gynecoloog vertelde dat ik 10 weken en 1 dag zwanger ben terwijl ik dacht volgens mijn berekening 9 weken en 2 dagen, nou is mijn vraag, hoe is dat mogelijk als mijn laatste ongesteeld 9 januari 2008 was?

En op de echo (zie mijn album) zie geen armen en benen, het hartje klopt wel maar hij bewoog niet, heel vreemd, zit het allemaal wel goed?

Ik hoop dat je me kan helpen met al mijn vragen want ik maakt me echt ongerust :( .

Alvast bedankt

Pukkie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is niet erg dat je kindje niet bewoog, het si altijd een momentopname. het verschil in meting kan, het heeft altijd te maken met waar je het kruisje zet. en je hebt ook altijd meetfouten. we gaan er altijd van uit dat als de datum van de echo minder dan een week verschilt van de datum die we berekenen van je laatste ongesteldheid, dan houden we de datum van je laatste ongesteldheid aan. Je hoeft je zeker geen zorgen te maken.

Mirjam

Deel Deze Pagina