Is een werkbankje al geschikt voor een 2 jarige?? Of misschien nog een jaartje wachten?? Leek me een leuk verjaardagscadeau.. groetjes...
Ons jochie is/was er gek op. We hebben hem gekocht toen hij zo'n 1j8mnd was. En direct schroeven en timmeren. Inmiddels is de eerste lol er wel af, en ik denk dat juist 2 jaar een mooie leeftijd is.
Leuk om te horen. We hebben toen Nick geboren werd een klein werkbankje gekregen, maar die valt na 1 keer met de hamer slaan al uit elkaar. Dus hebben we weer weggehaald. Ik had ook het idee dat hij het al wel leuk vond. Ga maar alvast is rond kijken, misschien kom ik leuke aanbiedingen tegen.
Wij hebben er eentje van Little Tikes. We hebben deze voor weinig op de kop getikt bij een spelotheek. Natuurlijk wel flink gebruikt, maar hij zit nog goed in elkaar. Little tikes is ook wel een beroemd merk voor dit soort speelgoed.
Wij hebben er 1 van bosch, was in de opruiming van de opruiming bij kruidvat maar 7.50. Hij staat nu al meer als een half jaar in de kamer en mijn zoontje is er gek op. Hij heeft er inmiddels ook een kistje met allerlei gereedschap bij. Momenteel staan ze ook voor vrij weinig bij Bart smit, althans hier in breda.
Jaaa, leuk! Wij hebben een hele stevige houten (en dure - ongeveer 50 euro) voor Marc gekocht toen hij anderhalf was. Hij is zo'n 20 bij 30 cm en heeft schroefjes, spijkers, een sleutel, schroevendraaier en hamer. Hij speelt er bijna elke dag mee. Maar ja, hij weet al heel lang dat hij later een werkman wil worden dus hij moet veel oefenen.