Mijn zoontje is binnenkort jarig en voor de uitnodiging wil ik een foto van hem bewerken tot piraatje. Ik wil op z`n gezichtje zo`n ooglapje, hoed, baardstoppels enz. Maar heeft er iemand een idee waar ik dat kan vinden op het internet?? Als het nergens te vinden is, zal ik hem zelf moeten bewerken.. Maar of dat nou een succes wordt...
Is het niet makkelijker om hem zelf om te toveren tot piraatje Beetje smink, een lap voor op zijn hoofd en zo'n oogding kun je wel bij de interoys ofzo kopen.
Daar heb ik ook aan zitten denken en dat hou ik als laatste optie. Een foto bewerken vond ik zelf een leuk idee, voor zijn grote zus heb ik al eens een uitnodiging gemaakt waarin zij verwerkt stond als Josje tussen de andere K3meisjes... Bedankt in ieder geval!
Hier kun je wel een piraatje maken piZap - fun photo editor - free photo effects editor - funny graphics for pictures
Graag gedaan, momenteel kun je bij vistaprint 10 gratis uitnodigingen maken, ook piraten. Daar kun je de gepimpte foto in plaatsen