Hallo dames, We zitten nu in de 4e ronde en hebben besloten ovulatietesten te gaan gebruiken. Ik heb een cyclus tussen de 28 en 29 dagen. Zondag 3-9 begon de menstruatie. Ik zou dan als ik goed heb gerekend nu op dag 12 zitten! Ik heb bij de kruidvat ovutestjes gekocht en er net 1 gedaan. Hij ziet er behoorlijk donker uit. Is hij dan positief of negatief? Liefs
De teststreep moet even donker of donkerder zijn als de controlestreep, dus deze kan nog donkerder maar je zit bijna op je LH piek
Deze is negatief maar ik zou je andere testen aanraden want die van de kruidvat zijn snel en heel lang donker waardoor het moeilijk kan zijn om je piek te bepalen en er vaak twijfel is of het nu positief is of niet.
Daar waar de kV ovulatietesten bij sommigen heel lang heel donker zijn,zijn de action ovulatietesten bij veel vrouwen net zo waardeloos.Worden niet positief,waar door je dus ook niet weet wanneer je eisprong ongeveer is.Ben het dus niet met je eens Ts,ik zou voor de zwangerenkids dipsticks gaan,goedkoop en heel erg goed.(nooit de zwangerschapstesten van hen gebruiken,waardeloze testen,heel vaak vals positief mee getest binnen de afleestijd,en bloeduitslag minder dan 1,bewezen vals dus)
Ik zou ook voor de ovulatie testen van zwanger en kids gaan! De zwangerschap testen zijn overigens ook prima van z&k! Nooit vals positief mee getest! Ik gebruikte niks anders!
De enkeling die daar positieve ervaringen mee heeft wegen echt niet op tegen de meesten die er echt heel erg negatieve ervaringen mee hebben...Lees alleen maar eens hier op het forum.
Bij mij werden de actiontesten idd niet positief. Ik heb hele goede ervaringen met de dipsticks van sensitest en van 2besure. Als je ook zwangerachapstesten wilt bestellen zou ik voor sensitest gaan en dan de extra gevoeige zwangerschapstesten nemen (sensibaby hcgx dipsticks). Met zwanger en kids heb ik geen ervaring, maar idd al vaak gelezen dat het rommel is zoals @Pipo30 zegt.
Eens. Enthousiast over de ovulatietesten van zwangerenkids maar de zwangerschapstesten.... Zèlfs mannen kunnen daarmee zwanger zijn
Tsja ik lees ook wisselende verhalen over de kv2v5.. werd de hemel ook altijd ingeprezen hier, maar die heeft ook wel voor gedrukte lijntjes, valse strepen.. maar goed ieder zn eigen