Jippie!!! owen is vandaag 1 jaar!!!! @ Joyce Voor ons is het ruim 3 uur rijden geloof ik naar Duitsland. Primark ongeveer 3 kwartier al ben ik er nog nooit geweest. goed idee trouwens om elke 5 kilo iets voor mezelf te kopen. Dat motiveert toch wel weer.
Gefeliciteerd met Owen Miekr! Ooh pff dat is dan wel ver naar Duitsland, dan is Primark een heel goed alternatief Ja ik vind dat ook altijd wel motiverend, lekker jezelf verwennen als je iets hebt behaald, mag je dan toch ook best trots op zijn toch!
@ Joyce, dank je wel!! vandaag niet veel aanwezig ga vandaag verjaardag vieren van onze medium monstertje ♥
@ joyce, inderdaad mooie foto! Leuke dag gehad. Alleen minder was het dat m'n schoonvader me gewoon dik noemt. Hallo kijk eens naar je eigen vrouw, die weegt bijna 200 kilo en dan noem je mij dik
Nou ja zeg!! Sorry hoor maar vind het niet echt normaal dat je schoonvader dat zegt! Je bent een paar wkn geleden bevallen! En daarbij waar bemoeid hij zich mee? Niks van aantrekken meis! Hier zijn we om elkaar te steunen en je komt er wel!
Ik vond het ook raar. ben net bevallen dus m'n lichaam is nog helemaal niet de oude. En mijn schoonmoeder is bijna 200 kilo, daar kom ik niet eens bij in de buurt, maar dan noemt hij mij dik?? Ook al ben ik nog maar pas bevallen toch voel ik me niet prettig bij hoe m'n lichaam nu is, dan hoeft zo'n kerel niet ook nog te zeggen dat ik dik ben
Ik snap je gevoel ben ook totaal niet happy nog in m'n lichaam en dan heb k er toch al wel 22kilo af. Maar hoe dan ook, ik vin niet dat iemand zoiets tegen je mag zeggen! Ik zou van binnen wel door de grond kunnen zakken. Denk dat bijna elke vrouw dat wel heeft die zichzelf te dik vind en daarbij zijn we net zwanger geweest, gek hè dat je dan nog dikker bent en in jou geval heb je nauwelijks de tijd gehad om de zwangerschapskilos van de 2e kwijt te raken en nu van een 3e erbij. Dat zouden mensen in je omgeving toch begrijpen zou je denken.. Je komt er wel! Laat je niet gek maken we kunnen elkaar hier steunen!
@ essiee, dank je wel. @ BB, wat voor spullen heb je nodig als ik vragen mag.?? Ik kan zelf ook niet wachten om te beginnen, maar wacht nog even tot na m'n 6 weken controle. Vanaf dan wil ik er acht hard tegenaan gaan. Maarja had met het EK ook wel mijn V dress willen dragen, maar ik zie er nu niet uit in dat jurkje. Ach zal met het WK in 2014 vast wel leuk staan hihi.
jeeeeh!! vandaag me dumbels gekregen die waren gister al bij de buurvrouw bezorgd maar dat wisten we niet nu kan ik er helemaal tegen aan met zumba morgen hoop ik het voor het eerst te kunnen doen, even kijken hoe het gaat
ik zou die Vdress gewoon aan doen hoor!! die dingen staan bij bijna niemand mooi valt me tot nu doen dus dan geef je gewoon het jurkje de schuld
Doe je dat thuis of in een groep? Ik heb nog ergens dvd's liggen van zumba kan ik ook wel weer oppakken wanneer m'n bekken het toelaten...
JEEEJ! net de spullen van herbalife gekregen. Dus morgen ochtend ga ik beginnen... + mezelf wegen en mijn buik omvang meten... En dat dan elke week 1x (en misschien vaker als ik het niet kan laten haha, ik ken mezelf) 2x per dag een shakeje met optimel aangemaakt (mm!!) en 2x tussendoortje van max 100calo's en dan gewoon avond eten
Jeetje meiden jullie gaan al beginnen?? Ik wil ook zo graag. Ik denk dat ik deze week nog even gewoon ga leven en dan begin ik volgende week maandag ermee. Dan is Owen 5 weken dus dan is het 5 weken terug dat ik een ks heb gehad. Dan begin ik gewoon eerst met gezond eten en elke dag een stuk wandelen en dan als ik bij de gyn ben geweest en het mag begin ik met buikspieroefeningen en fitness op de wii. (helemaal vergeten dat ik dat spelletje heb) @ miffy dank je wel. Als ie toch bij niemand staat dan valt het bij mij ook niet op haha. Ligt het dus toch niet aan mij dat ie me niet leuk stond. Jippie ben al gelijk een stuk blijer te bedenken dat ik volgende week ga beginnen met afvallen. pas ik hopelijk van de zomer weer mooi in m'n bikini.
Bb succes!! Man is patat aan t halen, hoef maar een klein beetje heb nog steeds geen eetlust. En ti's ook voor t eerst na de bevalling weer een vette hap eten. Maar even van genieten als t me smAakt
@essiee, ik doe het nu gewoon thuis, heb het ook wel in een groep gedaan, maar dat was niet zo serieus en ik doe het altijd op de dagen dat manlief ook sporten is @bb jeeeh dan kun je beginnen @miekr, neee denk niet dat het aan jou ligt, of alleen aan jou heb al meerdere meiden met het jurkje gezien waarbij die gewoon echt niet stond!! alleen in de reclame lijken ze leuk vind ik