Jullie gaan lekker. Hierbzijn de batterijen van de weegschaal leeg. Die van de afstandsbediening passen er wel in, maar nu heb ik dat klepje stuk gemaakt en zit het met tape vast. Handig! Dus eerst ff batterijen halen en dan kan ik het ook bijhouden. Kleine man is alleen wat honlgerig en hebben nog steeds kraamvisite, komt er niet echt van. Vriendlief vanmiddag maar op pad sturen.
Jij ook goed bezig!! Haha ik kan dat ook niet hoor om te wachten met wegen.. Moet jij met herbalife ook naar zo gezamenlijke weging of hoeft dat niet?
Ik ga maandag beginnen. Maandag dus wegen en dan eerst beginnen met gezond eten en elke dag een stukje lopen. Als m'n wond goed genezen is dan begin ik met m'n wii fitness en zo weer wat buik spier oefeningen. Nog even dit weekend alle lekkere dingen opeten anders wordt het erg moeilijk hoor.
Hier ga ik ook maandag beginnen (zal datum in lijst nog wel aanpassen) Deze week beetje lopen aanklooien met alles. Probeer ritme te vinden met kleintje en dan schiet gezond eten er nog wel bij in (ja avondeten gaat goed, maar tussendoortjes zijn geen fruit enzo) Dat was wel makkelijk aan kraamzorg, die schilde mijn sinaasappeltje enzo haha. Maar merk dat ik er niet veel fitter van voel zoals ik nu eet dus het moet toch echt weer gebeuren. En ik heb over 6 week bruiloft en zou het leuk vinden om dan de zwangerschapskilo's kwijt te zijn. Moet er nog 6. We zien wel hoe ver we komen
ik heb vandaag gezondigd, beetje chaotish begin van de dag, vriendlief moest naar het uwv voor gesprek maar had hoofdpijn en wou niet autorijden ivm stress enz dus ik mee, snel babyspulletjes gepakt enz en hup weg en dus vergeten te eten toen vriendlief het gesprek had ben ik naar de Mac gereden om 2ontbijtjes op te halen daarna trouwens de hele dag alleen maar gezond gesnackt enz word het al weer beter weer?? ik wil zo graag wandelen!!
voor mijn zwangerschap had ik dat wel. Ging ik 1x in de week naar een vrouw toe die me dan woog en de maten bekeek. Extra stimulerend nu doe ik dat niet meer
Ik hb besloten om nog even 2 weekjes te wachten... ik had het er vandaag met mijn moeder over dat het me geen goed gevoel gaf nu al te gaan lijnen... ik kan net weer na 9 maanden (!) een beetje normaal eten, dan kan ik dat eerst beter oppakken en even ervan genieten (wel gezonde manier) en dat geeft me een beter gevoel. Dus pas over 2-3 weken zal ik gaan starten met 2x per dag een shake. Nu zal ik 1x per dag n shake gaan gebruiken.
@ BB, ik geef je groot gelijk hoor dat je even wacht. Je hebt inderdaad lang niet goed kunnen eten en dan nu gelijk afvallen. Denk dat het dan extra zwaar wordt op den duur. Gewoon beginnen als jij je goed voelt. @ miffy, kijk zie je heb je gewoon lekker gezondigd.
Net even lekker gewandeld (Eindelijk!!) met Ninthe in de draagdoek ze vond het heerlijk, en heeft heerlijk liggen slapen ik ben nu wel kapot!! ben het wandelen niet meer gewend en heb zelfs blaren
Heb datum even aangepast want ben nu pas begonnen. Vandaag goede dag gehad met gezond eten en flinke wandeling (alleen beetje te weinig gegeten voor die wandeling: werd me partij beroerd) Heb vorige week wel veel ongezonde dingen gehad en toch op zelfde gewicht gebleven, dus verwacht nu toch wel dat ik afval. Volgende week maandag weer wegen, we'll see... Afval lijstje: Bezigbijtje Start op: 4 juni 2012 eraan tijdens zwangerschap: 20 kilo Totaal streven eraf: 24 kilo Doormiddel van: Herbalife en veel wandelen met twins/ op crosstrainer Totaal eraf momenteel: 17 kilo Miekr Start op: over 3 weken eraan tijdens zwangerschap: +- 11 kilo Totaal streven eraf: nu nog 20 kilo Doormiddel van: veel lopen en gezond eten Totaal eraf momenteel: Child start op:11-06-2012 eraan tijdens zwangerschap:20 kilo Totaal streven eraf: 38 kilo of meer Doormiddel van:borstvoeding,gezond eten, wandelen Totaal eraf momenteel:13 kilo Joyce89 start op: Na de bevalling eraan tijdens zwangerschap: 20 kilo Totaal streven eraf: 20-25 kilo Doormiddel van: Veel wandelen, sporten, gezond eten & borstvoeding Totaal eraf momenteel: Niks! Hahaha Miffy start op: 4juni eraan tijdens zwangerschap: 13kilo Totaal streven eraf: 22kilo of meer Doormiddel van: Gezond eten, zumba, wandelen Totaal eraf momenteel: 10kilo Essieee start op:29 mei eraan tijdens zwangerschap: 40kilo Totaal streven eraf:55 kilo Doormiddel van:Gezond eten, wandelen, b-kick, borstvoeding Totaal eraf momenteel:20kilo Annemiek start op: 29 mei 2012 eraan tijdens zwangerschap: 10 kilo Totaal streven eraf: 20 kilo Doormiddel van: Koolhydraat Arm te eten Totaal eraf momenteel: nog niks hihihihi Yupgup start op: ? (afhankelijk van vloeien) eraan tijdens zwangerschap: 10 kilo Totaal streven eraf: 14 eraf Doormiddel van: borstvoeding, sporten en buikspieroefeningen Totaal eraf momenteel: 10.5 kilo Sefanja start op: ? eraan tijdens zwangerschap: ruim 25 kilo Totaal streven eraf: 25 kilo Doormiddel van: ? Totaal eraf momenteel: 10 kilo Nijntje start op: 29 mei eraan tijdens zwangerschap: >20 kilo Totaal streven eraf: >20 kilo Doormiddel van: gezonder eten, bv, evt. hardlopen en vanaf sept. werk Totaal eraf momenteel: >11 kilo Tinie84 start op: 30 mei eraan tijdens zwangerschap: >10 kilo Totaal streven eraf: >24 kilo Doormiddel van: gezond eten, borstvoeding, veel wandelen en na 6wkn buikspieroefeningen Totaal eraf momenteel: >10kilo Ladytijger start op: eraan tijdens zwangerschap: Totaal streven eraf: Doormiddel van: Totaal eraf momenteel: Paula1984 start op: 30-05-2012 eraan tijdens zwangerschap: 33 Totaal streven eraf: 30 Doormiddel van:niet snoepen geen vet kleinere portie's gezonde voeding Totaal eraf momenteel:8 kg sinds de bevalling Ukkepukkie start op: 06-06-2012 eraan tijdens zwangerschap: 18 Totaal streven eraf: 5 Doormiddel van: niet snoepen, meer wandelen en fietsen Totaal eraf momenteel: 14
pfff, wat wil ik nou??? NU eet ik normaal, en voel ik me schuldig/niet fijn omdat ik af wil vallen....
Vanmorgen was t zover, de 100 wil ik NOOIT meer op de weegschaal zien! Zit er nu onder eindelijk! Nog 1 kilo en eerste doel van 25kilo is bereikt. Bb ik hoop dat je er een beetje van kan gaan genieten je heb zolang niet kunnen eten.. Afvallen komt wel, echt! Straks als ik geen bv meer geef ga ik ook echt echt beginnen. Wat er nu afgaat is zonder moeite. Probeer nog maar even lekker te genieten van dingen die je lekker vond en dat hoeft niet elke dag maar zo af en toe... Wij hebben gister pizza gehad van domino's vind ik zo lekker. Zat al snel vol maar heb er zeker van genoten en ondanks dat vanmorgen toch weer afgevallen
even gauw nu milan bij zn papa ligt te slapen (mei mama's weten de situatie) ik ben niet bezig met afvallen (bv) maar kan weer een oude spijkerbroek aan!! (wel gekocht tijdens begin zw dus iets groter dan mn andere broeken) maaaaaaaar hij zakt inmiddels beetje van mn kont!!
Essiee, jeeeh wat fijn!!! gaat de goede kant op!! BB, net als essiee zegt: geniet nog even van het eten, na zolang niet kunnen eten moet je nu er even van genieten en over een paar weken knal je die kilo's eraf priscilla, jeeeeh!! altijd fijn als je je normale kleren weer aan kan je zag er ook weer slank uit op je laatste foto