Wat verdien je nou ongeveel als consulente bij oriflame? ik zit er over te denken om dit te gaan doen (naast mijn normale baan) 2 avonden in de week. maar krijg je een vast bedrag per maand? of per avond en daar bovenop een percentage van wat je verkoopt of krijg je alleen maar een verkooppercentage? en hoeveel is dat dan en krijg je eventuele rijskosten vergoed? bedankt.
Op marktplaats staan verschillende vrouwen die dit ook doen. Misschien kan je het aan hun vragen? Zij zullen ongetwijfeld het antwoord weten
Volgens mij alleen verkoopprecentage.. Ik weet dat mijn nicht het doet, maar ook gebruikt in haar salon waardoor ze redelijk bijverdiend..anders was het bijna niet te doen. Ze doet overigens geen party's ofzo.
Het is alleen een percentage althans dat was het ongeveer 7 jaar geleden wel. Dus verkoop je veel dan verdien je aardig maar anders niet. Volgens mij moet je het gaan doen voor de lol en niet als baan erbij. groetjes kim
Het is een soort pyramidesysteem. Als consulente krijg je zoveel procent van de omzet. Je kan ook mensen hebben, die alleen de boekjes krijgen, uitdelen en zorgen dat die mensen producten via haar bestellen. Doen ze dat goed, krijg jij daar ook weer zoveel procent van. Heb je veel van die vrouwen onder je die die boekjes uitdelen, dan kan je dus manager worden, zeker als sommige ook nog eens consulente worden. 2 avonden in de week party's geven is leuk, maar je wordt er niet rijk van.