Geen leuke baan

Discussion in 'De lounge' started by wiebertje, May 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hey

Ik werk al bijna 5 jaar in het zelfde bedrijf ben een tijd ziek geweest ben nu weer aan het werk, maar heb het niet meer naar mijn zin de sfeer is er om te snijden :( .

Vind het zo jammer het was altijd zo gezellig vaste groep (waar nu niks meer van over is trouwens), de leiding zijn een stelletje idioten en dat bedoel ik niet als grapje :evil: .

Wil graag wat anders doen maar de economie is op het moment een ramp en ik heb nu een vaste aanstelling we willen ook graag een kindje (zijn druk bezig :D ) dus heb nu zoiets van kom de dag wel door maak er zelf wat van met de mensen die er nog wel werken.

Pfff moest het even kwijt soms slaap ik er niet van :cry: zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem :(: hoop van jullie te horen.

Gr Wiebertje

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    meid, zit niet in het zelfde schuitje, zit zelfs in de ww. maar je kan toch voorzichtig een beetje rondkijken en misschien solliciteren? zeker niet je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt hoor. anders zit je mooi in de shit! veel succes en hopelijk word het beter voor je

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Mijn vorige baan en vooral het managment team was ook echt te zot voor woorden. Na 8 jaar gingen ze verhuizen en heb ik zelf de keuze gemaakt om niet mee te verhuizen. Dit is de beste keuze die ik ooit heb gemaakt. Ik had ook een vaste aanstelling, maar als ik ergens niet gelukkig ben is het voor mijn wegwezen, ongeacht een kinderwens of wat voor rede er zou zijn om te blijven.

Nu heb ik een ontzettende leuke baan in een klein bedrijf met alleen maar leuke mensen. Iedereen is open en alles wordt direct besproken.

Succes met het maken van je keuze.

Groetjes