Ik kon t niet laten... ik heb net een pizza gegeten (ja jullie lezen t goed) en nu voel ik me helemaal schuldig naar de kleine toe. Ik was om 6 uur wakker om mn vriend naar zn werk te brengen. Daarna boodschappen gedaan... nog andere huishoudelijkheden. Toen kreeg ik zo'n trek in pizza!!! Stom he, maar kon t écht niet laten.
Hehe wedden dat die kleine ligt mee te smullen? Ik zou me er vooral niet schuldig over voelen, wat Nemo ook al zegt: een keer moet kunnen.
Oei, dan moet ik me wel heeeel schuldig voelen. Ik heb de afgelopen weken ook pizza op en MacDonalds, frietjes, chocolada, enzovoort enzovoort...
Normaal is dit nu niet bepaald mn ontbijt dus daarom voelde ik me zo schuldig. Kijk, als avondeten moet t kunnen. Maar s morgens om half 10?
whahaha ja je kan maar ergens trek in hebben s'morgens ach joh maak je niet druk geeft niks hoor ga je dit nou elke dag doen tja dan ist wat anders maar voor die keer er zijn wel gekkere combi's en tijdstippen te bedenken om iets te eten veel liefs mieke
Als je daar trek in hebt is het niet erg, als je het maar niet te veel en te vaak eet. Zelf heb ik een hele tijd trek gehad in frituur.
hahaha,ik heb ook 2weken terug zo een trek gehad in fishfiletburger bij macdonnald om half 8 in de ochtend en ze hadden alleen ontbijt klaar en ze moesten speciaal voor mij bakken,hahahahahaa
Haha, je kunt het eigenlijk juist beter 's ochtends eten dan 's avonds. 's Ochtends verteert het allemaal nog wat sneller