Welke winkel verkoopt kleding van Anna Field? (omg. Amersfoort)

Discussie in 'De lounge' gestart door cupcakes, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ik ben op zoek naar een fysieke winkel die kleding van het merk Anna Field verkoopt en dan het liefst in Amersfoort.

Bij Zalando hebben ze veel kleding van dit merk en ik vind het zo op het oog erg leuke kleding voor een leuke prijs. Ik heb daar nu wel wat rokjes besteld, maar wil graag naar een echte winkel zodat ik meer kan passen en het echt kan bekijken.

Met google kom ik er niet uit. Ik krijg dan alleen online shops en ik kan ook geen site van het merk zelf vinden.

Wie weet waar dit verkocht wordt?

2. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zalando verkoopt het ook. Maar weet niet of je online wilt kopen.

3. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    O sorry niet goed gelezen

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Niemand die weet waar het verkocht wordt?

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Voor zover ik weet is Anna Field niet in fysieke winkels te krijgen. Misschien wel in Duitsland aangezien het merk daar ook vandaan komt.

6. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Ok bedankt voor je reactie. Het lijkt mij idd ook niet dat het ergens te koop is, lijkt me dat het dan via google wel te vinden was.

Wel jammer, maar misschien als ik wat dingen online zal bestellen dat ik dan wel weet welke maat mij goed zit, dus dat maakt het wel makkelijker.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Heb je je trouwens aangemeld voor Zalando-lounge, daar komt Anna Field vaak voorbij voor spotprijzen.

8. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Helaas kan ik je ook alleen vertellen dat ze fysieke winkels alleen in Duitsland hebben, er is bv de duitse kledingketen Olymp & Hades, die verkopen een heleboel merken, oa ook Anna Field. Ik denk niet dat er een bij jou in de buurt ligt, maar hier vindt je een overzicht van de filialen;

Olymp & Hades 2015: Mode für Damen & Herren (Online Shop / Filialen)

Ik koop weleens in Aken Anna Fieldkleding bij deze zaak, maar de keuze is niet zo groot als bij Zalando.
    Soms hebben ze maar weinig Anna Field, dan loont het zich haast niet om er te gaan kijken.

Deel Deze Pagina