Ik ben erg benieuwd naar waar jullie jullie vriendinnen hebben ontmoet. Mijn vriendinnen ken ik van mijn studie en van mijn werk. Ik vroeg mij ook af of iemand zijn vriendinnen op een speciale manier heeft leren kennen. Ik hoor het graag.
nergens.. ik heb geen vriendinnen meer nl op een of andere manier heeft het nooit zo geklikt tussen de dames en mij.. en beperk ik me tot mannelijke vrienden. de vriendinnen die ik vroeger had leerde ik kennen op school, kroeg en paardrijden. heb wel een buslading vol lieve meisjes, maar die ken ik dus alleen van online
Mijn beste vriendin heb ik hier op het forum ontmoet. Andere vriendinnen; in de kleuterklas, via een ex-vriendje, op straat (bijna buren), ook via dit forum eh...
Mijn beste vriendin nog van de basisschool en dat is wel heel leuk om samen zoveel herinneringen te hebben die zo ver terug gaan. Bovendien zitten we altijd een beetje in dezelfde fase met dingen in ons leven (trouwen, kinderen etc.). De rest van de middelbare school, vervolgopleiding, werk en op reis, dus niet echt op heel bijzondere manieren leren kennen .
1 vriendin ken ik nog van de HAVO; 2 vriendinnen ken ik via het werk (wel bij 2 verschillende werkgevers) 1 vriendin is de (inmiddels ex-)vriendin van een vriend van mijn man
Mijn beste vriendin ken ik van school tweede klas. Andere vriendinnen voetbal, de buurt hier, en me werk
ik ken 2 vriendinnen van de middelbare school. en 1 vriendin is me schoonzusje. en heb er een 1tje via het forum! en nog 1 waar wij onze 1ste noorse boskat vandaan haalde.
Ik heb geen 'echte' vriendinnen. Ben verhuisd naar midden brabant en de afstand heeft het niet uitgehouden bij mijn voormalige 'vriendinnen'. Er is er 1 die ik ken nog van de basisschool waar weer contact mee is en die binnenkort langskomt, maar verder echt niemand . Ik leg ook niet zo makkelijk contacten.
van de middelbare school volleybal stappen en mijn beste vriendin ken ik vanaf kleins af aan die 3 huizen verderop woonde
ik heb een hele goede vriendin en die ken ik via mijn oude werk. Heb een andere vriendin die ik zo af en toe zie en spreek en die ken ik van school.
Ik heb haast geen vriendinnen meer. De meiden waar ik nu mee omga ken ik van mijn huidige baan. Het contact met vroegere vriendinnen is verwaterd. Die kende ik dan allemaal van school.
1 van de peuter/kleuter/lagere/middelbare school 2 van de universiteit 1 via uitgaan een paar, maar beetje verwaterende, van de kunstacademie een stuk of wat via mijn verschillende banen en hele buslading (mooi gevonden limme!) van ZP waarvan ik er 1 regelmatig live zie, en een paar soms trouwens, hier zitten ook vrienden, dus jongens, bij, ik denk 50-50
Leuk om te lezen Ken een vriendin van zeilkamp, eentje van studie en een vriendin uit de staat waar we toen woonde.
heb 1 vriendin die ik mijn leven lang al ken en dat is dus ook mijn beste vriendin. Mijn moeder en haar moeder hebben elkaar op zwangerschapsgym ontmoet toen ze zwanger waren van ons. itoen ik geboren werd moest ik in het ziekenhuis blijven en daar kwam haar moeder toen terecht met hogebloedruk. zelfde kamer haha. En ja toen ze allebei weer op de been waren gingen ze regelmatig stadten en koffie leuten.... en de kids waren verplicht mee te gaan natuurlijk. en ja dan 'moet' je wel vriendinnen worden.... bijzonder he?
Vriendinnen van vroeger heb ik niet meer, helaas is dat verwaterd doordat ik naar een andere stad ben verhuisd. Maar ik ken mijn huidige vriendinnen van de vereniging, via andere vriendinnen, van mijn werk en ook via hyves
ik had een goede vriendin, die had ik leren kennen in het opvanghuis, klikte jaren lang tot ik het liegen en gedraai zat was.
Toen ik tiener was had ik niet echt vrienden die het noemen waard zijn. Allemaal verwaterd, meer kennissen. Ken m'n vriendinnen via de band, ken 2 vrienden via een muzikantenforum, leer mensen via hen kennen, etc.
heb een goede vriendin haar heb ik leren kennen op mijn vervolg opleiding ken haar nu zoeen 2 jaar maar kan me leven niet meer voor stellen zonder haar haha