heey heey vraag me af of er oplichters actief zijn bij glasvezel in veghel?? want werd tot 2x toe op huistelefoon gebeld door een zogenaamde medewerker van glasvezel eerste x nam me vriend op,zegt die gast van ik ben van glasvezel en wil op 15februari om 14uur langs komen om glasvezel aan te leggen,gelijk er achteraan vraagt die gast van heeft u een alarm installatie?? dus me vriend zegt van ja en die is aangesloten bij de politie,klik verbinding verbroken paar dagen later belt die zelfde gast, ik ben van glasvezel en wil een afspraak maken dus me vriend zegt,nou jullie zouden 15februari om 14.00uur komen ow oke zegt die gast en hangt op 15februari om 14.00uur niemand gezien gew8 tot 15.00uur toen heeft me vriend naar glasvezel gebeld en daar weten ze helemaal niks van aanleggen van glasvezel??? weet nu niet wat ik moet doen?? ben wel blij dat ik een goeie waakhond heb zeg, ik kan wel naar de politie maar doen die er wat mee?? toevallig iemand die in veghel woont en die het zelfde heeft mee gemaakt van de week???
Dat klinkt inderdaad niet goed, vooral omdat ze vragen over een alarminstallatie. Ik zou je verhaal even bij de politie neerleggen. Dan zijn zij in ieder geval op de hoogte
Heel vreemd. Wat ik er wel van weet is dat glasvezel niet aangelegt kan worden als je een alarminstallatie hebt, omdat die dan niet meer (goed) gaat werken. Dus die vraag of je een alarmsysteem hebt is logisch. Maar erg vreemd dat dan de verbinding zomaar word verbroken..
Woon vlak bij, maar weet hier niks van. Net ff gegoogled en word niet veel wijzer Zou t toch ook wel heel erg raar vinden, en zeker even naar de politie gaan... En vooral je ogen de kost geven....
ja ik hou cker de boel goed in de gaten en ga morgen idd ff langs het politiebureau haha ik word ook nie wijzer via google