Werken bleehhhh!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamavanjoshua, Jun 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Princi

Princi Fanatiek lid

Dec 30, 2008
    2,377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Jee wat een herkenbare verhalen allemaal zeg. Ik ben nu zo'n 19 weken en sinds twee weken werk ik zo'n 3 uur per dag minder. En gelukkig maar want ik was zo moe en kon/kan me nauwelijks concentreren en er de energie niet voor opbrengen. Als ik die energie wel ergens kon vinden was ik daarna zo hyper dat ik dan weer niet sliep. Mijn baan is op zich leuk en de collega's zijn lief maar doordat mijn relativeringsvermogen ook zwanger lijkt te zijn is het toch maar moeilijk. Gelukkig heb ik de maand augustus vakantie omdat we dan gesloten zijn en hoef ik daarna dan nog maar een maand.
    Nu ik kinder werk heb ik overigens wel gewoon weer energie om ook met mijn zwangerschap bezig te zijn en dat vind ik heerlijk! Tot twee weken geleden was ik ook daar te moe voor en dat is natuurlijk niet goed!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Ik werk 5 dagen in de week, 8 uur per dag. Plus een half uur pauze, plus per dag 2,5 uur reistijd. Ik ben dus per week 55 uur van huis voor mijn werk. Ik begin het nu echt beu te worden :(
    Gelukkig kan ik ook wel af en toe een dagje thuis werken. Dat scheelt weer 2,5 uur. Maar ik ken het hoor. Het is ook zo vermoeiend!
    Ik moet nu eigenlijk ook gaan, maar ben het aan het uitstellen. Gelukkig mag ik tot 10 uur beginnen. Maar wel als nadeel dat ik dan ook pas weer om half zeven klaar ben en om acht uur thuis ben :(

3. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

Feb 4, 2009
    1,493
    0
    0
    noord-holland
    Zeker herkenbaar! Al die verhalen hier zo'n beetje... Ik heb een super drukke baan, maar op de een of andere manier op de schaal van tien scoort het gewoon niet zo hoog meer. Ik ben ook niet meer gestresst te krijgen (gelukkig) en ik stel alles zo lang mogelijk uit omdat ik de belangrijkheid van dingen niet zo goed meer zie... En het suffe is, ik vind mijn baan echt nog wel leuk ..........

4. francis78

francis78 Bekend lid

Feb 7, 2009
    832
    0
    0
    Hier nog iemand! Ben normaal gesproken met veel plezier aan het werk, maar heb er gewoon echt geen zin in nu! Nog een maand, dan heb ik vakantie, maar dat lijkt echt nog ver weg. Nou ja, gewoon maar even doorbijten nu.

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Pff ik heb er NU ook genoeg van en zo het liefst een maand vrij nemen...
    Maar ben nu gewoon nog moe en misselijk... Gelukkig weet mn baas ervan maar helaas zit ik in een periode waarin ik overgenomen moet worden vanuit het uitzendbureau en ben ik erop gewezen dat ik eigenlijk tot 1 oktober niet meer ziek mag zijn...

Oeps....

6. sanneke1982

sanneke1982 Actief lid

Nov 6, 2008
    217
    0
    16
    Ik denk dat we inderdaad allemaal in hetzelfde schuitje zitten.. In België is het zo dat je tot en met week 38 mag werken, ik heb dit voor ogen. Dus nog 3 weekjes te gaan... Lijkt nog lang, maar ook weer zo dichtbij! Probeer gewoon te gaan werken met volle moed.. Ik zou ook véél liever thuis zitten want heb ook een drukke, stressvolle baan.. Maar altijd thuis zitten is misschien ook niet zoooo leuk na enkele weken? Minder werken zou voor mij ideaal zijn want heb ook 5dagen week aan 8u per dag, maar ik probeer het nog effekes vol te houden! s Avonds goed rusten, dan ben je beter uitgeslapen..
    Ach ja, concentreren en deadlines halen is nu ook echt onmogelijk, al heel mn zwangerschap :)
    Veel moed!!

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    uhhh, ziek is ziek hoor, dus je baas kan de pot op als je ziek wordt voor 1 oktober ;)

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Maar dat zou betekenen dat ik hoogstwaarschijnlijk op 1 oktober op straat sta... Dus ik probeer het maar vol te houden...

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Uhm... Hoezo op straat sta? Je mag toch niet ontslagen worden?

Share This Page