op een website had ik een heel mooie jurk gezien, en die wil ik kopen. maar je kunt allen betallen met master card en andere kaarten. de probleem die mastercard en zo heb ik niet. kan iemand voor mij doen , en ik betaal je via internet bankieren. daar zijn heel mooie jurk en positie kleren Maternity - Women's Maternity Clothes - Designer Maternity Clothes - ASOS.com
Misschien even aan een familielid vragen of iemand die je kent. Ik denk niet dat er mensen zijn op het forum die dit voor je gaan doen helaas.
je kunt het beste dan gewoon een website zoeken waarbij je met internetbankieren kan betalen, die zijn er genoeg, anders gewoon lekker gaan shoppen?
heb ook geen mastercard, dus kan je daar niet mee helpen. wat je wel kunt proberen is het volgende: ik heb in schotland hier erg veel gewinkeld tijdens mijn zwangerschap, is inderdaad een leuke winkel. maar zie hier steeds meer uk winkels in de v&d zitten, warehouse, oasis en jane norman bijv. durf het niet 100 % zeker te zeggen, maar volgens mij zit daar ook een asos... je kan het allicht proberen. anders, voor 20 euro ben je vanaf brussel in glasgow prestwick, een kwartiertje vanaf dat vliegveld zit een waarschijnlijk wel een asos... (centrum van ayr, daar zit alles) oh en als je er dan toch bent, tk maxx (mega outlet store, calvin clein jeans voor 15 euro ed ), next, matalan verkoopt ook hele leuke zwangerschaps kleding, voor weinig geld. en natuurlijk mijn favo winkel allertijden: new look laat je wel even weten als je gaat, ik wil je wel rondleiden
oo ze hebben echt hele leuke kleren zeg! jammer dat ik aan het eind van mn zwangerchap zit anders had ik ook wat kleren daar besteld. maar ontopic, ik ga mee met bovenstaande reacties, ik denk niet dat iemand hier zoiets gauw zal doen. sorry
ik heb iemand gevonden die het voor mij gaat doen. kijk op asos.com echt mooi zwangerschap kleding. als jij het ook wil dan kun je bij mij terecht voor je bestelling.