Hallo ik vind het wat onduidelijk,.. Een streep met een vaag lijntje er achter hebben jullie hier meer ervaring mee,...
voor wat in kan zien (de foto is een beetje ver weg) zie ik wel een streepje. is hij even dik als de controlestreep? Anders misschien een andere test proberen? (kruidvat 2 voor 5 euro)
Dat is vaak zo met dat soort testen. Heb met 4 weken en 2 dagen een CB plus gedaan en daar 'liep' het streepje ook weg. En ben toch echt zwanger
hey, ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar ik heb al vaak met die test gehad dat ik een licht tot zelfs donker streepje had en toch echt niet zwanger, dus ik zou beter die van k 2v5 kopen..en hopen dat daar een mooie tweede streep op komt groetjes van anita
idd kv 2 v 5 kopen.. deze testen geloof ik sowieso nooit meer.. teveel +-jes gehad zonder zwangerschap.
Ik vind 'm ook vrij duidelijk, ik zie er echt een positieve test in! Al hoop ik dat ik het niet mis heb
Hallo Dames! Ik heb vanmiddag een test gedaan was 3 dagen overtijd en die bleek negatief, nu pak ik diezelfde test er weer bij en nu staat er wel een licht plusje?? iemand hier ervaring mee? zal morgen nog eens testen.. Liefss...
heb ik ook vaker gehad. mijn tip: NOOIT na de aangegeven tijd kijken anders krijg je alleen valse hoop
Ik gebruik liever de "gewone streepjestesten". Bij de + testen heb ik nooit een duidelijke uitslag gehad, of hij was vals positief.
Is jou NOD al geweest dan? De eerste test die ik deed was met dezelfde kruidvat test die jij deed. Die test was ook heel licht positief (ook veel te vroeg getest achteraf). Misschien nog wel vager als jou test. Ik dacht dus ook dat ik niet zwanger was. Een week later voelde ik mij nog enigzins vaag. Last van mijn buik en tepels. Toen heb ik zoals bij iedereen hier aangeeft de 2v5 kv testjes aangeschaft en die werden meteen positief. Als ik jou was zou ik die ook proberen, dat roze is veel makkelijker te zien. In ieder geval veel succes!
Hoi Annie! ik had afgelopen zondag mijn NOD moeten krijgen.. maar nog niks te zien, vanmorgen nog zo'n test gedaan want er zaten twee stuks in, weer negatief begrijp er echt niks van..
Ik wilde net zeggen dat ik je test helemaal niet vaag vind en eigelijk best positief.............komt die andere voor bij! GEFELICITEERD!!