Is het echt?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Adnalie, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hoi,

vanavond heb ik positief getest, helemaal super blij. Maar net zei iemand tegen me dat het misschien vals positief kon zijn ivm mn miskraam van 6 weken terug.

Willen jullie even meedenken?

Ik heb na de miskraam verschillende keren ovutesten gedaan om te kijken of ze lichter werden. na 2 weken waren ze wit. Ik ben ze blijven doen om mn eisprong op te sporen: 2 weken geleden werden ze voor 2 dagen donker en daarna weer wit. Nu vandaag dus een positieve test. Zou die positieve test van vandaag echt nog kunnen zijn van mn miskraam? Ik denk toch echt dat ik een eisprong heb gehad, en volgens mij kan dat neit als je hcg in je bloed hebt.

ben benieuwd naar jullie mening.

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Na 6 weken ga ik er eigenlijk wel vanuit dat je weer zwanger bent als ik in ieder geval af ga op mijn eigen ervaring. Ik testte namelijk 4 weken na mijn miskraam weer positief en kijk maar naar mijn banner ;)

Gefelicitieerd :D

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oeh, volgens mij kan dat wel ja :(
    Ik zou over een paar dagen nog een test doen. Als hij donkerder is, zit je goed hoor!

4. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    maar als de ovutesten eerst wit waren, toen voor 2 dagen positief , daarna wit en nu weer positief (ivm hcg) dan zou het toch bijna niet anders kunnen dan dat dit weer een nieuwe zwangerschap is?

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Morgen een de vk bellen? Die hoort dat wel te weten denk ik!

6. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Als je ovutesten weer wit waren, denk ik dat dit gewoon een nieuwe zwangerschap is hoor. 10 januari heb je de nacontrole? Dan kunnen ze in elk geval even kijken. Maar ik zeg: gefeliciteerd! En hopen dat het nu wel goed gaat!!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    oei.. spannend.. ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen of het een nieuwe zw is, maar ook niet dat dit wel zo is..
    was je streep duidelijk?
    2 weken na een zw van 9 wkn je ei weer is wel heel snel..

ik zou je gyn bellen! want duidelijkheid moet je w el hebben

8. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat lijkt me sterk dat hij nu nog hcg van de miskraam aangeeft, je zegt zelf dat 6 weken geleden de miskraam was en je nadien duidelijk een eisprong hebt gehad..gezien je verhaal lijkt het me eerder een nieuwe zwangerschap.
    Eerdaags nog eens testen en alvast voorzichtig gefeliciteerd!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    nee, ik heb 1,5 week na miskraam uiteindelijk witte ovutesten gehad (die eerst net na mn miskraam donker waren). 4 weken na miskraam had ik weer een dikke streep voor 2 dagen en daarna weer wit. Nu verschijnt er weer een streep.

10. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

volgens mij ben je echt zwanger hoor! Bel anders de vk ff.
    ik duim voor je!!

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het klinkt zwanger...
    Voorzichtig gefeliciteerd!

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Meid, je bent zwanger hoor..
    Als ik het zo leest van je ovutesten kan het haast niet anders!

13. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik had na 1.5 week alweer negatieve zwangerschapstesten na mijn Mk bij een zwangerschap van 9 weken.
    Ik had 14 dagen na mijn MK alweer een eisprong
    Dus ik zeg ZWANGER!
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zeg ook gewoon zwanger meid! gefeliciteerd!

15. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe ver was je bij de miskraam? Ik weet dat het hcg bij mij na een miskraam op 6-7 weken echt snel daalde, dus ik zou zeggen dat het me sterk lijkt dat het van je vorige zwangerschap is... Al weet je natuurlijk nooit, dat zal wel bij iedereen anders zijn. Doe anders morgen een nieuw testje? Als het donkerder wordt, weet je toch bijna zeker dat het goed zit, niet? Veel succes!

16. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ja, en ik had trouwens ook meteen weer een eisprong, was nog maar net gedaan met vloeien, en ging op controle om te kijken of alles weg was --> zat al follikel van 20 mm klaar!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ik kwam er bij 9 weken achter dat het v ruchtje met 5 weken gestopt was....
    vk wist er ook niets zinnigs over te zeggen : afwachten en kijken of de test donkerder wordt. Als dat zo is, moet het gewoon een nieuwe zwangerschap zijn.
    Aangezien mn ovutesten van donker naar wit, dan 2 dagen weer vet positief, daarna wit en nu weer donkerder worden, kan het toch gewoon niet zo zijn dat het nog van een andere zwangerschap is?!?!?! ik bedoel, dan zou die ovutesten toch constant een streep gegeven hebben ipv nu ineens weer? Of is mijn gedachte niet logisch?

18. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me ook logisch! Ik zou ook zo denken hoor!! :)

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Maar je hebt toch wel een zwangerschapstest gedaan? Omdat je het alleen over ovutesten hebt.... :)
    Als dit zo is zeg ik zwanger! (voor de 2e keer..hihihi)

20. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ik zou de VK even bellen,want ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn ZT-en pos. waren door het laaste beetje HCG dat nog in mijn lichaam zit. (nu 4) Ik hoop natuurlijk dat je zwanger mag zijn,maar de teleurstelling is zo groot als het je overkomt!
    Toitoitoi,en ik ga voor je duimen !!!!!

Deel Deze Pagina