Hoi dames! ff een vraagje... moet dit weekend ergens ongesteld worden, maar heb morgenavond een bruiloft en dacht voor de zekerheid vanmiddag even een test te doen (zekere voor het onzekere, met het oog op feest morgen). Eigenlijk wilden we vanaf 2010 ofzo voor een derde wondertje gaan, maar we zijn niet helemaal veilig geweest deze maand. Enfin, de test vanmiddag was negatief, maar toen ik hem een paar uur later wilde weggooien zag ik een roze tweede lijntje. Ik weet dat een test binnen een kwartier afgelezen moet worden en dat hij daarna onbetrouwbaar is... toch vraag ik me af wat anderen hier voor ervaringen mee hebben? Is het normaal dat er een paar uur later alsnog een 'indrooglijntje' ontstaat? Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee!
ik heb er iig geen ervaring mee, maar test anders morgen nog eens! en als je getest heb met kv test 2voor5 euro daarvan weet ik na veel gelezen te hebben dat die geen indrooglijntje hebben.
Heb net de bijsluiter nog even gelezen, daar staat echt in dat hij niet meer betrouwbaar is na een kwartier... kijk ik even later op hun site, zie ik dit: Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een "misschien" totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch "ongesteld" wordt. Pfff. Heb helemaal niet het gevoel zwanger te zijn, maar stel dat?! Hoe ga ik dat nou weer verklaren morgen? Bob zijn is in ieder geval geen optie
spannend, maar je mag nog gerust drinken, al ben je zwanger...er is nog geen bloedband tussen het hoopje cellen en jouw Dus je hoeft niks te verklaren! hopen dat je morgen een positieve test hebt!
hoi , ik heb ook getest met de kruidvattest (2 voor 5 euro) en iets erna verschoon ook een tweede lijntje.. wil dit dan zeggen dat dit geen in drooglijntje was? En dat ik zwanger ben maar dat er nog niet genoeg HCG in men urine aanwezig is? groetjes
wat ik al1 weet is dat de kruidvat test 2voor5 geen indrooglijntje hebben. als er binnen de tijd al een 2e lijntje verscheen kan het dus heel goed wezen dat je zwanger bent. maar durf hier ook nie veel over te zeggen want zou me diep schamen als ik het fout zou hebben, enigst advies die ik zou kunnen geven is morgenochtend nog een x testen!
Nou jaaaaaaaaa... ik ben gewoon zwanger! Met Clear Blue Digitaal getest vandaag... 1x onveilig gedaan deze maand, ben gewoon in shock Maar wel in blije shock
allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Dan heb ik misschien een hele stomme vraag, maar heb je misschien een foto van die kv test?? ben benieuwd hoe die eruit ziet, want ik heb vanmorgen ook een kv test gedaan en het lijkt wel alsof er nu een streep op komt. ik kan er helaas geen foto vanmaken want ons fototoestel is stuk
allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!! Dan heb ik misschien een hele stomme vraag, maar heb je misschien een foto van die kv test?? ben benieuwd hoe die eruit ziet, want ik heb vanmorgen ook een kv test gedaan en het lijkt wel alsof er nu een streep op komt. ik kan er helaas geen foto vanmaken want ons fototoestel is stuk
Ik ga het straks even voor je proberen! De lijn is inmiddels wel veranderd (het is nu een hele dunne rode lijn). Ik duim voor je!
thanx voor het proberen ik ga zo ff wat kv testjes kopen koop er gelijk wat meer want de kv zit wel een stukje bij mij vandaan dan heb ik voorlopig genoeg Want op de test van vanmorgen zie je wel HEEL licht een streep hij wil alleen niet echt doorbreken zeg maar....
Dit is de test van twee dagen geleden, de eerste dus... hij was eerst urenlang helemaal blanco, pas 's avonds verscheen een heel dun lijntje. Die nu overigens alweer iets duidelijker te zien is dan toen!