Hoi meiden, Ben nu 4 weken zwanger. Maar heb al sinds maandagavond last van krampen. Vooral als ik ga rusten in de avond wordt het erger en in de nacht ook. Dan wordt ik wakker en moet ik soms de grote boodschap. Dan trekt het weer weg. Overdag hoef ik vaak niet de grote boodschap. Maar het voelt wel zo. Ik denk verstopping een beetje. Nog meer mensen hier ervaring mee? En misschien nog tips?
Klinkt inderdaad dat je wat last hebt van obstipatie, heb bij mijn eerste hier ook last van gehad, heb toen van de HA iets gekregen om het makkelijker te maken. Maar het kan ook zo weer veranderen
Bedankt! woensdag ben ik al bij de dokter. Dus ik kaart het meteen even aan dan. Soms lijken de krampen ook een beetje op ongesteldheidskrampen.
Die menstruatiekrampen zijn waarschijnlijk van het groeien van je baarmoeder. En verder klinkt het inderdaad alsof je wat last hebt van obstipatie. Erg vervelend, maar hoort er allemaal bij en gaat ook meestal weer over als je wat verder bent in je zwangerschap. Nu kun je proberen veel vezels te eten en veel te drinken (bruin brood, activa, yakult, veel water enz).