Verschonen jullie je kleintjes 's nachts als ze niet gepoept hebben? En voor of na de voeding? Als ik het na de voeding doe wordt ze te wakker, dus ik doe het voor de voeding. Maar ik vroeg me af of het 's nachts nodig is want als ze doorslaapt doe ik het ook niet!
Tymen slaapt van 19 uur tot 7 uur en dan krijgt hij dus geen schone luier. Zo lang je meisje geen last heeft van luieruitslag lijkt het me met die luiers van tegenwoordig niet altijd nodig!
ik verschoon na de fles. Hij huilt dan zo hard om zijn fles, dat het anders nog langer duurt. Het nadeel is wel dat met het inslapen hij nog ff wakker is, maar ligt dan wat te brabbelen en met zijn armen te zwaaien. Heb er ook wel eens aan gedacht om zijn luier niet te doen, omdat als ze doorslapen ze eigenlijk ook geen nieuwe luier krijgen. Maar toch doe ik het wel.
ik merk aan zijn huiltje wanneer hij gepoept heeft, en hij wil er absoluut niet in liggen, mee drinken, in spelen niks, dus pas als ik verschoond heb kan hij rustig drinken etc...
Ik verschoon Jaime voor haar fles. Toen ze nog voor haar nachtvoeding kwam verschoonde ik haar ook voor haar fles en bij iedere voeding. Jaime wordt wat jij schrijft te wakker als ik haar na de fles verschoon. bovendien poept ze maar 1 keer per dag en dat is 's ochtends.. Als ze een volle broek heeft gaat ze vanzelf huilen, of we zien het aan haar rood aanlopende gezichtje..
Nee hoor s'nachts nooit, dan slaapt hij lekker. Ik gebruik pampers en daar past 600cc in (pas getest).
Toen Iman nog snachts kwam voor voeding verschoonde ik haar altijd voor de fles, nu verschoon ik haar pas smorgens weer.
Als ze niet gepoept hebben, hoef je die kleintjes niet te verschonen. Wat je eventueel kunt doen als je ze na de voeding wilt verschonen, zijn de doekjes op de verwarmingt te leggen. Dan zijn ze niet zo koud!
Als Lynn 's nachts wakker wordt verschoon ik haar voordat ze de fles krijgt, ook al heeft ze niet gepoept. Ik verschoon haar sowieso altijd voordat ze haar fles krijgt, omdat ze soms na haar voeding meteen in slaap valt en ik haar dan niet wakker wil maken. 1x pd poept ze naar haar voeding, dus dan krijgt ze binnen een half uur 2 schone luiers, maar dat maakt niet uit.
Ik verschoon altijd ná de fles.. Ook 's nachts. Na een paar minuten valt ie toch weer wel in slaap hoor..lekker met een schone broek aan!
Als ik Senna voor haar eten verschoon, dan kan ik na de tijd zeker weer.... dus dat heeft bij ons geen nut. Moet dus altijd na de tijd. Ik check altijd of ze gepoept heeft. Zo ja, dan krijgt ze een schone. Als ze een erge plasluier heeft dan krijgt ze ook een schone. Tja, dan is ze dus weer eventjes wat wakker, maar heeft dan wel een schone kont. Soms heeft ze net een schone en heb ik em nog niet eens om het kontje kunnen vouwen of hij zit alweer vol. Ook dan krijgt ze een schone