Werken en hitte

Discussie in 'De lounge' gestart door Kameleonn, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kameleonn

    Kameleonn Actief lid

    14 jul 2018
    306
    297
    63
    Ik moet zo werken, buiten, en ik zie er zo tegenop:oops:! Ik kan zo slecht tegen die warmte en door de zwangerschap lijkt het nog wel erger:rolleyes:. Hoe gaat het bij jullie op het werk? Wordt er rekening mee gehouden of gaat het gewoon door? En kunnen jullie er tegen, werken met die hitte?

    Ben even nieuwsgierig, misschien stel ik me aan:$.
     
  2. honkeytonk

    honkeytonk Fanatiek lid

    5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Ik heb airco :roflmao: merk niks van de hitte.

    Nee maar onze externe kantoren waar geen airco is, zijn vandaag en morgen gesloten omdat het er niet uit te houden is. Wel wordt verwacht dat je dus op de hoofdlocatie komt werken en dat je voor meeting en behandeling wel heen en weer rijd naar de externe locaties. Werk gaat gewoon door.

    Maar wat moet je buiten doen dan? Ook precies in de middag? Daar zou ik ook niet enthousiast van worden nu.. hopelijk hoef je niet lichamelijk inspannend werk te doen?
     
  3. Friesin

    Friesin Fanatiek lid

    4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Ik vind dat je je niet aan stelt hoor. Ik ben ook zwanger en niet vooruit te branden!

    Wordt er bij jouw op het werk rekening gehouden met de hitte? Aangezien je buiten werkt?

    Ik werk binnen in de airco.. Erg blij mee op dit soort dagen. Hier haalt de baas wel ijsjes in huis. Heerlijk!

    Succes zo:oops:
     
  4. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.819
    6.968
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lijkt me heel pittg, buiten werken of werken zonder airco! Hier airco, heerlijk koel hier. Gaan wel altijd tussen de middag wandelen, om op kantoor weer af te koelen ;)
    Als we een ijsje van de baas krijgen gaan we buiten staan, anders is het veel te koud voor ijs :)
     
  5. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.575
    2.552
    113
    Nederland
    Ik werk binnen in de airco dus ik merk niks van de hitte (gelukkig)

    houden ze wel rekening met dat je buiten werkt? extra pauze, drinken, eerder vrij misschien? ook omdat je zwanger bent is het extra zwaar dit hitte.
     
  6. Kameleonn

    Kameleonn Actief lid

    14 jul 2018
    306
    297
    63
    Dankje!





    Airco en ijsjes lijkt me heerlijk:roflmao:. Ik werk in de horeca en had gehoopt dat mensen het wel te warm zouden vinden vandaag voor een terras, maar helaas:p. Er wordt wel rekening gehouden met de warmte, dus af en toe even koelen en veel drinken maar toch:$ zelfs in de schaduw vind ik het warm.
     
  7. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    Lijkt me heel heftig om nu buiten in de horeca te werken, succes! Misschien een petje oid op?
     
  8. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    65.092
    822
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    Ik zorg nu voor een dame van 84 en bij haar thuis is het goed uit te houden maar mijn dochter werkt bij Picnic en die kijkt er niet bepaald naar uit om vanavond in een snikheet autootje te moeten rijden...
     
  9. dina88

    dina88 Fanatiek lid

    7 nov 2008
    2.357
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben fietskoerier (breng brood van een bakker naar voornamelijk horeca in de stad) ik ben zo blij dat ik 3 ochtenden werk op dit moment, we zijn langzaam aan het uitbreiden en dan wordt het ook veel 's middags.
    maandag en gister ben ik nog naar de bakker gefietst en weer terug naar huis, maar dat werd me gister te veel, dus vandaag met de bus gegaan, nu lekker even 3 dagen vrij.
     
  10. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Heel erg veel sterkte, niet te hard lopen en voldoende drinken.

    Op Mn werk is het max 6 graden dus ben blij dat ik daar elke di en Wo ben
     
  11. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Mijn man moet helaas ook doorwerken buiten, eigen bedrijf en klussen moeten simpelweg af voor de vakantie.

    Ik heb echt te zwaar medelijden met hem. Maar hij probeer om 12/13 uur uit de zon te gaan. Daarvoor goed insmeren. En savonds helemaal kapot..

    Wens je veel sterkte. Dikke ellende zo
     
  12. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Heerlijk op mijn werk (kantoor) in de airco. Beter uit te houden dan thuis!

    Voor jou sterkte!!
     
  13. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.915
    1.191
    113
    Nederland
    Ik werk op kantoor, maar de airco werkt door deze temperaturen niet op volle toeren. Het scheelt maar zo'n 3-4 graden met buiten, maar alsnog is het prima te doen.

    Hier halen we ook ijsjes en we drinken extra veel van blikjes tot gekoeld water..
     
  14. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.066
    10.339
    113
    Ik werk op kantoor en wij hebben geen airco, maar wel een plat dak en de zon van 12 tot laat op het raam. Het is er deze dagen ruim boven de 30 graden. Ik denk dat ik morgen ga vragen of ik bij collega's elders in het gebouw mag werken. Ik zit alleen en als ik de telefoon doorschakelen zou het verder geen probleem moeten zijn.

    Sterkte, deze hitte is echt niet leuk, zeker niet als je zwanger bent.
     
  15. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Werk op een kantoor, maar geen airco. Bloedheet dus. Niet echt geweldig voor de productiviteit...
     
  16. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.161
    4.393
    113
    Home
    Ik werk in de zorg
    Om te stikken zo warm op kantoor airco maar niet op de werkvloer ook nog zwanger dus kan er echt niet tegen op dit moment
     
  17. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.535
    2.340
    113
    Ook geen airco, plat dak en deuren en ramen dicht vanwege vliegen. We mochten vandaag een uur eerder naar huis
     
  18. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.990
    1.808
    113
    Provincie Groningen
    Op mijn werk was het binnen 31 graden vanmiddag.
    Echt geen doen, want we moeten best veel lopen.

    Mijn moeder werkt als verzorgende in een verzorgingshuis. Echt afschuwelijk qua warmte daar.
    Persoonlijk vind ik dat de verzorgingshuizen echt airco moeten hebben.
     
    rijo vindt dit leuk.
  19. Sun01

    Sun01 Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Heel veel sterkte. Heb het enorm met iedereen te doen met dit weer. Ik ben misselijk van de warmte en niet vooruit te branden. Super duizelig. Ik zou het slecht trekken als ik nu lichamelijk intensief werk moet vrrrichten hoor.. laat staan als je zwanger bent..
     
  20. Manolito

    Manolito Fanatiek lid

    12 sep 2016
    2.522
    1.945
    113
    Vanmorgen 3 uren gewerkt in zorginstellingen.
    Het was warm, ja.
    Heb alleen het nodige voor vandaag gedaan.
    Van de week wel weer wat meer oppakken
     

Deel Deze Pagina