Werken en hitte

Discussie in 'De lounge' gestart door Kameleonn, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Ook hier op het werk geen airco helaas, mag niet ivm de baby’s op de groep.
    Maar die warmte is ook niet bepaald best..

Ik ben moe, duizelig en heb dikke voeten. Ben er goed klaar mee

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik werk als vpk in de thuiszorg. Ben nu ook aan het werk ( nouja nu niet nu zit ik op een bankje in het bos) het is bloedje heet bij de mensen thuis. Bij ons word er niks aan gedaan en is het gewoon doorgaan met het zweet tussen je bilnaad.

3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Aan het werk in het ziekenhuis.. bloedheet hier.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik ben kraamverzorgende en hier is het ook doorgaan. Gisteren was het 29 graden bij de mensen thuis.

5. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Ik ben ontzettend blij dat ik met verlof ben. Ik heb op jet werk zelf wel airco maar de weg heen (en vooral: terug!!) Voor de airco van de auto werkt bonst heel mijn hoofd van de hitte. Bah.

Nu zit ik verstopt binnen, alle rolluiken dicht, lichten zoveel mogelijk uit en ventilator aan. Het is nog steeds warm maar zolang ik me een beetje koest hou gaat het nog wel.

Ik heb mijn poetshulp wel afgezegd. Die wilde ik niet met deze temperaturen 3 uur laten zweten.

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Ziekenhuis .... warm en dat zal alleen maar oplopen

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik werk op een kdv.
    Bloed en bloedheet.

Vanmiddag stond de zon op onze groep en werd het 34 graden binnen. Was echt niet te doen

8. mommyof2

mommyof2 Lid

4 mrt 2011
    65
    6
    8
    NULL
    NULL
    Ik werk in de house keeping op een vakantie park. Ik had gehoopt op extra uitzend krachten zo dat we een huisje minder hebben. maar helaas gewoon door bikkelen o_O

9. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Jongens hier word ik wel zenuwachtig van hoor. Had uitgekeken naar lekker koel bevallen binnenkort en moet ws 1 nachtje met baby blijven... er is toch airco in zks?:D

10. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Werk in een verpleeghuis, bloedjeheet op afdeling, echt niet te harden. Vooral lekker met het synthetische uniform wat we moeten dragen :confused:
    Er staat een mobilie airco in de huiskamers op afdeling maar verder niet.
    Het is zweten op plekken waar ik niet wist dat je kon zweten.......
    Gelukkig nog 1 weekje werken en dan vakantie

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.159
    113
    Matrozen hebben hier tot 1u gewerkt (ze wilden het stuk af hebben) en zijn om half 8 vanavond weer begonnen, even kolen wegspuiten/boenen

12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik hoefde alleen vanochtend te werken en ik heb een kantoor op de benedenverdieping, aan de donkere kant van een groot gebouw. Die kantoren zijn altijd koel, zelfs zonder airco. In de winter moet je dikke vesten aan, maar nu klaag ik niet.

13. Popidepi

Popidepi Bekend lid

25 sep 2017
    672
    791
    93
    Tip, natte handdoek in je nek. Ik werk in de zorg (voorheen horeca dus i feel you) en dat is ook niet uit te houden nu.

14. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Wij hebben gelukkig ook airco, zelfs de luxe dat die per ruimte apart in te stellen is. Mijn baas bv wordt gek van alles dat blaast, die houdt spreekuur in een snikhete kamer waar alle patienten met klotsende oksels buiten komen.
    Mijn vriend werkt met papier (pregen en folieen) dat blijkbaar krult of iets anders doet tgv airco dus daar mag het niet. Daar is het dus ook een dikke 30 graden.
    Sterkte iedereen!

15. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Hier gaat het werk ook gewoon door, al hebben we gelukkig geen echte baas dus daar geen verplichting naar. Alhoewel eigenlijk zijn de koeien de baas:roflmao:. Ik kan heel slecht tegen die warmte maarja, zolang zij het maar zo goed mogelijk hebben. Ben alleen wel helemaal klaar met die kl*te hitte:cry:, alles werkt tegen en er gaat zoveel kapot. Laat het alsjeblieft snel regenen.

16. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Werk in de gehandicaptenzorg en ben momenteel met een 24 uurs dienst bezig. Het is zo zo heet! En dan vannacht in een slasphok van 2 bij 2 liggen met inieminie raam. Niet te doen.

Sterkte voor alle bikkels zonder airco

17. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Jemig dat dacht ik eigenlijk ook wel..

18. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Mijn zwager is hovenier en werkt dus veel in de volle zon.... ze hoefden gisteren en vandaag “maar” tot 15:00 maar ik vind het te gek hoor!!

19. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Mijn man werkt in de bouw en het is helaas gewoon doorbikkelen.

20. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Werk in een snackbar moet morgen 11 uur werken. Zo geen in zin kan echt slecht tegen de warmte. Mijn man is lasser en daar word ook geen rekening gehouden met de warmte. Gewone uren werken en niks geen ijsjes

Deel Deze Pagina