Hallo Dames, Vorige week maandag 2september heb ik een terugplaatsing gehad van een 8-cellige embryo. Ik heb afgelopen zondagochtend nog 1500eh Pregnyl gespoten. Ik deed net voor de grap (serieus niet om te zien of ik zwanger zou zijn) een zwangerschapstest,omdat je altijd leest dat pregnyl positief uitslaat! Dat wilde ik wel eens zien... Nou, hij is praktisch negatief...Ik bedoel, als je goed kijkt zie je wel een licht streepje, héél licht. Maar ik verwachtte een flinke dikke streep, zo kort na de pregnyl! Hoe kan dit nou?????????????????? Ben nou gelijk helemaal in zak en as dat het niet gelukt is....HELP!
Maar dan moet je nog 6 dagen wachten eer je officieel testen kan. Dan is het nu nog erg vroeg hoor. Ik testte op zijn vroegst 5 dagen voor de testdatum super licht positief. Zou nu nog niet deprie worden hihihi..duim voor je!! Mooie emmy heb je teruggeplaatst gekregen!
...omdat dat moet van de kliniek?! Ik moest dag vd punctie,dag 3 en dag 6 Pregnyl spuiten. Volgens mij om het progesteron te verhogen en je lichaam zo ontvankelijk te maken? Ik hoef geen bolletjes te gebruiken!
Hey, het ging mij ook niet om officieel te testen hoor, wilde kijken of de pregnyl zou uitslaan! Snap dat ik daarvoor nog even geduld moet hebben..jammer genoeg,haha!.
Pregnyl 1500 is maar een lage dosering. Wellicht is het te laag om het na 2 dagen in je urine te zien, maar wellicht zit het dus nog wel in je bloed? Geen idee of deze theorie klopt hoor... Haha Vorige ronde heb ik 15u na pregnyl 5000 ook een zwangerschapstest gedaan, om te kijken of de pregnyl goed zn werk deed. Die sloeg mooi positief uit, maar geen knaller ofzo. Foto daarvan staat in mn album.
Daar is niets raars aan hoor, dat doen tig vrouwen ter ondersteuning van de LF. Ik zwéér bij pregnyl ná de inseminatie of terugplaatsing @TS; Ik heb een keer 24 uur na pregnyl 5000 een negatieve test gehad. Héél raar. De arts deed er heel vaag over, werd ontzettend boos omdat ik een test had gedaan want dat was 'zonde van het geld' en volgens hem waren er geen onderzoeken gedaan naar zwangerschapstesten na pregnyl. Onzin natuurlijk. Ik heb toen heel lang het idee gehad dat ze me gewoon een spuit met water hebben gegeven 1500 is inderdaad een lagere dosering, dan zou je op het moment van de test op 375 hebben gezeten. Misschien breekt jouw lichaam het wat sneller af en was het nog wat lager, en is de test daarom niet positief geworden?
Hey, Na onze cryo tp in juni moest ik ook de dag erna een pregnyl spuit zetten,wel 5000eh en dat was bij mij na 5 dagen ook al niet echt meer te zien op de zwangerschapstesten. De cijfers op het internet over de afbraak van pregnyl zijn een gemiddelde. Bij sommigen gaat het veel sneller dan bij anderen. Ik zou me niet meteen zorgen maken dat het al mislukt is hoor Succes met je wachtweken
Hey meis ik zou me geen zorgen maken... Hier spuit ik altijd 10.000 eh en dan staat er ook dat het pas na 13/14 dagen uit je lichaam is en sommige testen dan op dag 15 nog posi... Bij mij is dat er na 8/9 dagen uit! Ieder lichaam is anders. Het is idd een gemiddelde! Succes hoop dat je poging is gelukt!