Op het moment werkt hij 40 uur en ik 32 uur. Als alles goed ga ik 28 uur werken of 24 ligt eraan. Maar dat moeten we nog allemaal bespreken. Eerst nog de spannende 12 weken overleven
In de ideale situatie stop ik, maar dat wordt wel lastig aangezien ik op dit moment de hoofdkostverdiener ben. We willen graag beide parttime werken. Dat betekend in de praktijk dan ik minder ga werken. Mochten we het financieel niet redden, dan moet mijn mannetje fulltime en ik parttime gaan werken. Het moet eerst maar eens zover zijn dát we eraan kunnen denken ....
mijn vriend werkt nu 4 dagen en ik ga straks 2,5 of 3 dagen werken. Kan ik geen werk vinden dan gaat hij tijdelijk weer 5 dagen werken. we hebben KDV voor 2 dagen geregeld
ik blijf fulltime werken, wij wonen niet samen en wanneer we dat wel gaan doen blijf ik nog steeds fulltime werken
toen ik een alleenstaande moeder was werkte ik 32 uur per week. nu ik een lieve man heb werk ik 12 mei voor het laatst en mag ik lekker full-time moeder zijn
Mijn vriend werkt nu fulltime en meer ( rond de 60 uur per week) en dat blijft hij doen... En ik wil graag parttime gaan werken.. denk zo rond de 25 uur... heb een makkelijke baan, dus dat is makkelijk te combineren met elkaar...
Mijn man blijft fulltime werken en ik ga van 38 uur terug naar 22 uur. Vanaf september gaat mijn man zijn 40 uren tijdelijk in 4 dagen werken, dus dan is hij op vrijdag thuis. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt! Groetjes, Anakin.
ik werk al parttime en mijn man parttime tot fulltime, afhankelijk van de beschikbare uren en zijn studie. dat blijft straks ook zo.
Mijn man werkt full-time (45 uur per week) en ik werk 16 uur en neem tot september 1 dag ouderschapsverlof op (ik heb dus een contract voor 24 uur).
ik had aansluitend van mijn zw-verlof een nieuw contract dat in zou gaan, van 15 uur per week, dat was ergens per half augustus, nu het allemaal anders is gelopen ga ik gewoon per 1 augustus 15 uur werken. als ik dan weer aantel, heb ik iig die zekerheid dat ik dat contract heb.
mijn man blijft fulltime werken en ik ga van 36 uur naar als het goed is 24 uur Helaas stoppen met werken zit er voor mij niet in, denk ook niet dat ik dat zou willen. Kind gaat in iedere geval 2 dagen naar kinderdagverblijf 3de dag wil ik proberen of me moeder wil oppassen zo niet zal het ook de 3de dag naar Kdv gaan. doei
Hey, Als onze baby er is zal mijn man full-time blijven werken Ikzelf zal mijn job ook verder blijven doen, ik werk nu 3/4 dus 30 uur en dus iets meer dan een half-time. Ik zal dat blijven verder doen als ons kindje er is. Liefs Winter ***
Ook mijn man heeft een eigen zaak, maar plant 1 vrijdag per 2 weken een papa dag. Ik werk dan die vrijdag. De andere week werk ik woensdag en donderdag ( dus 3 om 2 dagen). Ik werk nu 34 uur maar zal dus teruggaan naar 21 uur. Ik wil graag blijven werken,maar niet teveel. Dit vond ik net mooi.
mijn man is melkvee en varkenshouder dus minder werken gaat niet, dus ben ik minder gaan werken, bevalt prima!
Wat een heerlijk ongeëmancipeerd forum is dit toch 52% van de moeders gaat minder werken.en 20% stopt met werken Dat maakt 72% Maar 12% gaat samen voor hun kind zorgen, dat is wel wat zorgelijk. Veel kinderen dus met afwezige vaders.
ik niet hoor blijf fulltime werken 40 uur en heel misschien 36 uur! mijn kindje zal vaak bij papa zijn en ik vind dat ook prima. hij heeft een eigen zaak en werkt vaak in de avond dus ons kindje hoeft niet naar de oppas!
ik ga minder werken ik werkte fulltime en ga nu parttime werken. noa gaat straks naar onze ouders als wij werken.
Wij blijven beide fulltime werken. Ik werk in ploegsysteem, mijn mannetje is de maandag thuis, dus... 4 halve dagen naar de opvang
Heb ik even geregeld voor je want dat was ook mijn keuze ik werk een aantal avonden in de week en 2 weekenden in de maand