Ik werk 24 uur verdeeld als volgt 2 dagen van 8 uur, 1 dag van ong 6 en de nog ontberekende 1,5/2 uur werk ik op 1 avond in de week (wanneer t me uitkomt). Op de dag van 6 uur haal en breng ik zelf mijn oudste dochter, 1 dag doen mijn ouders dat en de derde dag breng ik en gaat ze naar de bso na school. De andere dagen ben ik thuis. Mijn partner werkt min 40 uur en heeft veel reistijd.
Partner heeft een eigen bedrijf en werkt van maandag tm zaterdag en vaak ook nog 's avonds. Ik werk 13 uur en kan mijn tijden flexibel indelen. 1 dag passen opa en oma op, andere dag een tante, overige uren werk ik vanuit huis. Ik heb mijn tijden zo ingedeeld dat ik de oudste altijd zelf naar school kan brengen en ophalen. Bij studiedagen ruil ik mijn werkdag voor een andere dag en in de vakanties gaan beide kinderen naar opa en oma / tante.
Ik werk 32 uur. Op dinsdag tot 14:00 zodat ik de oudste uit school (14:30) kan halen. Mijn man werkt op donderdag thuis en haalt dan de oudste uit school en stopt daarna met werken. De jongste en straks de baby gaan 4 dagen naar de gastouder.
Ik werk 34 uur per week (is binnen mijn bedrijf fulltime voor mijn functie): ik werk op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Mijn vriend werkt 32 uur op maandag t/m donderdag. Mijn ouders passen op maandag op. Op dinsdag en donderdag gaan onze jongens naar KDV/BSO en in de zomervakantie zijn mijn vriend en ik tegelijk 3/3,5 week vrij. Dan nog wat logeren bij de opa's en oma's en een paar keer KDV/BSO en dan is de zomer wel geregeld. Zo ook de kerstvakantie en meivakantie. Herfstvakantie een paar dagen logeren bij opa en oma. Het lukt hier altijd prima, zonder al te veel regelstress.
Ik werk 36 uur en man 38. Twee kinderen , 1 van 20 maanden en 1 van 9 jaar. Ma: opvang en bso Di: opvang en bso Woe: mijn vrije dag Do: ene week naar schoonmoeder en andere week naar mijn ouders. Om en om dus. Vr: even weken ik vrij en oneven weken man vrij. Dus elke vrijdag is er iemand thuis. Vakanties gewoon zoals altijd. Veranderd dan niets. Soms neem ik wat dagen vrij extra.
Ja ik werk ook hele weekenden om en om en ik werk 9,5 uur per dag waarvan 9 betaald Ik werk 16 diensten per maand.
Mijn kinderen gaan gewoon naar de opvang. Nu scheelt het dat ik in de vakanties vaak vrij ben, omdat ik in het onderwijs werk, maar zelfs dan gaan ze nog 1 of 2 dagen per week. Vinden ze hartstikke leuk en dan hebben wij ook even tijd voor onszelf. Wat ik wel lastig vindt met werk zijn hobbies of clubjes. We hebben zwemles al een jaar uitgesteld toendertijd en nu kan dochter ook niet op voetbal. Dus daar zoek ik nog wel een oplossing. Ook afspraakjes met vrienden gaan minder makkelijk, maar ja dat is maar zo.
Ik ga 2 dagen werken, tussen de 16-20 uur per week. Man werkt in 3 ploegen waardoor de jongste maar halve dagen naar de opvang moet.
Mijn man werkt 4 lange dagen, soms ook avonden. Ik werk de ene week 3 dagen andere week 4 dagen. Kinderen gaan de ene week 2 andere week 3 dagen naar opvang/bso. Het werkt op zich goed alleen sport/clubjes is lastig erbij in te plannen, omdat we vaak laat thuis zijn. Helaas hebben we geen opas en omas in de buurt die mee kunnen helpen met halen en brengen.
Ik werk 40 uur per week en mijn zoon gaat 4 dagen in de week naar het kinderdagverblijf en op woensdag is hij bij oma. Over een paar maanden gaat mijn zoontje naar school en dan ga ik op maandag tot 2uur werken zodat ik hem maandag zelf kan ophalen. Op di/do/vr BSO en op woensdag bij oma. Voor de vakanties heb ik gewoon BSO waar hij de hele dag heen kan.
Ik werk 28 uur man fulltime in 4 dgn. Maandag past schoonmoeder op dinsdag is man thuis woensdag gastouder. Donderdag werk ik thuis en vrijdag ben ik vrij
Ik werk 50% in de volledige onregelmatigheid inclusief nachtdiensten en weekend, met twee vaste vrije dagen. Man heeft een vaste vrije dag en de overgebleven twee dagen kinderopvang. Eerst alleen flexibel opvang tijdens mijn werktijden, maar we stappen nu over naar twee volle vaste dagen wat net zo duur zal zijn. Nu nog verzinnen wat ik met "al" die vrije tijd moet doen als ik niet hoef te werken EN niet voor de kinderen hoef te zorgen
Ik werk drie dagen. Dag 1: jongste twee naar het kdv en werk ik onder schooltijd Dag 2: jongste twee naar het kdv en werk ik de komende 1,5 jaar onder schooltijd. Daarna gaat de oudste naar de bso. Dag 3: jongste twee naar opa en oma, oudste naar de bso of mijn man haalt haar op als hij thuis werkt.
Ik werk parttime maar onregelmatig Man werkt 40 uur per week Meestal passen mijn ouders op 2 ochtenden per week in het weekend is mijn man vrij en heb ik avonddienst dan komt mijn schoonmoeder een half uurtje tot mijn man thuiskomt
Hier is een sportieve naschoolseopvang en ik las op de website dat zij ook aanbieden om met kinderen naar zwemles bij het zwembad in het dorp te gaan. Ook voetbaltraining in het dorp worden ze gebracht. Ze helpen dan met omkleden etc. Misschien is dat iets en is er zoiets ook bij jullie.
Het lastige is dat we in een stad wonen en hier dus meer voetbalclubs zijn, verschillende zwembaden en ga zo maar door. Wegbrengen is dus geen optie voor zo'n bso, omdat je de halve stad door moet om elk kind op zijn plek te krijgen. Vraag me ook af hoe zij dat doen qua logistiek. Er moeten toch ook genoeg begeleiders op de groep blijven? Oh correctie: ik zie nu dat de bso het brengen naar zwemles wel aanbiedt, dat is nieuw blijkbaar. Fijn! Hoeven we daar bij de volgende 2 geen rekening mee te houden.
Ik werk 3 dagen, mijn vriend 5. Als ik werk zijn de kids 2 dagen bij mijn moeder en 1 dag bij mn schoonmoeder. Mijn moeder is nu 3 weken vrij en met vakantie..mijn vriend heeft die 2 dagen in de week vrij kunnen nemen van zijn werk en vanaf 4 september hebben wij samen 3 weken vakantie en mijn schoonmoeder heeft dan ook gelijk vakantie.