hallo, Ik zou binnenkort weer aan het werk moeten, maar nu weet ik niet precies hoe ik moet rekenen. Dewi is op 17 sept. geboren (maandag), nu heb ik 12 weken verlof erna gepakt. Reken ik dan van maandag tot maandag, dat zou dan dus betekenen dat ik de 13de week weer begin (in de week van 17 dec.)? Alvast bedankt. Gr. Kat
Dat zou inhouden dat jou laatste verlofdag op 9dec is (denk ik). Je zegt dat je 4 weken voor je bevallingsdatum verlof hebt opgenomen. Je bent in totaal 16 weken maar je bent 'te laat' bevallen. De 12 weken gaan dan in de dag van de geboorte. Dus 12 weken na 17 september...
Uw bevallingsverlof Uw kind is geboren op 17-09-2007 U was uitgerekend op 14-09-2007 Uw verlof is begonnen op 17-08-2007 U hebt nog recht op 2 weken verlof U heeft recht op verlof tot 10-12-2007 U mag in elk geval niet werken tot 29-10-2007 Dit komt van die site van Cellie
hihi bedankt brussie dat wilde ik er net inzetten , jij was me voor! Ik werk de woensdag vrijdag en zaterdag, dus dat zou betekenen dat ik woensdag 12 dec. weer zou beginnen, toch? Gr. Kat
Ik dacht dat je op de uitgerekende datum was bevallen, vandaar dat ik op de 8e uitkwam. Maar idd als dat jou werkdagen zijn, zal je woensdag de 12e weer moeten werken.... Succes.
PZ zei dat ik 17 dec. mijn laatste verlofdag zou hebben, daarom ging ik erin mee, maar had het anders op mijn werk doorgegeven (12 dec.)begon zelf te twijfelen. Iig bedankt jullie hebben me goed geholpen . Gr. Kat
misschien heb je iets aan mijn berekening. sophie is 6 september geboren, ik ben ook 4 weken van te voren gestopt. ik zou 3 december weer aan het werk moeten, maar gelukkig heb ik de maand december nog vrij ivm vakantiedagen.
In de brief van het UWV moet ook een einddatum staan. Tenminste wel in de brief die ik heb gehad. Als jij die ook hebt gehad scheelt het weer een hoop rekenwerk over wanneer je weer moet beginnen (De site van szw is ook handig, wist niet eens dat je het daar kon berekenen )
Ik heb een brief gehad van mijn werkgever dat ik op 11 februari weer verwacht wordt. Vond ik wel zo netjes (ik kwam zelf op 2 februari uit nl.) Linda