misschien een gekke vraag maar is die bij jullie in nederland nog te krijgen. ik ben er zoooooo verslaafd aan en weet er zoveel lekker recepten mee maar nu ik net in de winkel kwam zeiden ze dat die niet meer gemaakt wordt en niet meer te verkrijgen is iemand die het ook gebruikt en weet of het in nederland nog te krijgen is?
Mij ook niet helaas, heb er nog nooit van gehoord. Misschien dat iemand anders het weet. Ik ga straks nog wel ff naar Albert Heijn, dus als er dan nog neit gereageerd is kijk ik daar wel ff voor je. Zit het in een zakje ofzo?
heel erg bedankt kubus het zit in een bokaaltje heb even een foto gezocht op de site staat hij er nog gewoon bij maar hier hebben ze hem echt dus nergens meer zou het zo jammer vinden...
Ok, ik zal straks even kijken. Ik woon wel in de Randstad, maar als ze het hier bij AH hebben zal dat in het zuiden ook wel zo zijn Ik laat het je wel even weten als ik geweest bent.
En anders gewoon Knorr mailen. Ik heb dat ook eens gedaan, de firma mailen, nadat iets uit de handel was en kreeg zomaar 3 potten toegestuurd
Dat idee kreeg ik ook bij het zien van de potten. Talia@ Ik heb net even gekeken bij Albert Heijn maar kon het niet vinden. Ook op de website staat het er niet bij wanneer je Knorr intypt. Ik zou ook even een mailtje sturen naar Knorr, zij kunnen misschien ook wel vertellen waar het nog wel te krijgen is. Succes!