Werken en voeden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door san68, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Nu voed ik op verzoek, maar ik ga binnenkort aan het werk. Mijn kindje heeft nog een nachtvoeding, meestal tussen 03.30 en 05.30 uur. Maar als ik ga werken zal ik waarschijnlijk om 06.30 uur moeten voeden. Hoe ga ik dit aanpakken (2x kort achter elkaar?). Rekken zal niet meevallen, want hij is zeer ongeduldig.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Kun je me uitleggen waarom je dan om 6.30 zou moeten voeden ?

Als ik werk krijgt mijn kindje een flesje mm op verzoek, als ik dan weer thuis ben gaan we gewoon verder voeden op verzoek.

3. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ik ben sinds drie weken ook weer aan het werk en ik begrijp je vraag. Jij wil natuurlijk voordat je naar je werk gaat 'lege' borsten hebben. De eerste week zat ik daar ook mee te rommelen, vooral omdat het kolven nog niet zo super ging. Eén keer had ik haar om 5.00 uur gevoed, maar 1,5 uur later wilde ze echt nog niet hoor! Toen heb ik thuis nog gekolfd, maar dat ging niet relaxed.
    Soms kan ik de voeding nog een uurtje rekken met het speentje, maar dit lukt niet altijd.

Nu ben ik al flexibeler. Dan maar gewoon eerder en een keer vaker op het werk kolven hoor. Dan zit je 's ochtends ook minder in de stress omdat je kindje 'moet' drinken.

4. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ok.
    Ik zit met vaste kolftijden op het werk, dus beetje onhandig. En als als ik voordat ik ga nog een keer kan voeden dan zit de eerste ochtendvoeding er al op inderdaad. Ik moet nog even kijken hoe het allemaal loopt, best lastig.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Als je op verzoek voedt mag dat best ook wel eens op jouw verzoek zijn. Ik zou haar voor het weggaan gewoo aanleggen.

Hou er wel rekening mee dat je de eerste 2 a 3 weken vaak wat meer kolfpauzes nodig hebt om er aan te wenne. Geef dit ook door aan je werkgever, zodat daar rekenig mee gehouden wordt.

Deel Deze Pagina