Einde van mijn bv-tijd

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Edelweisje, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Hey,

Deze morgen mijn allerlaatste bv gegeven en toen lekker lang geknuffeld met mijn zoon :D
    Daarna heb ik braaf mijn pil genomen (de gewone pil) en morgenochtend zal het raar doen maar het zal voor het eerst in de ochtend
    ook een flesje zijn. Ik had nooit gedacht dat ik er nog zo om zou geven. Maar het deed heel vreemd die laatste bv.
    Ik zie mij nog een tijdje geleden vloeken op die bv en dat ik het wou stoppen. Ben heel blij dat ik het heel geleidelijk aan heb afgebouwd. Zo was het zowel voor mij als voor Nikolaj als voor mijn boezem ideaal. Binnen precies 2 weken moet ik terug werken. Dus nu stoppen was een goed moment.
    Groetjes

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Beste Edelweisje,
    Het is een afsluiting van een periode.
    Gelukkig heb je het rustig in je eigen tempo af kunnen bouwen.
    En het niet meer aan de borst voeden zal in het begin zeker wennen zijn!
    Maar op schoot met een flesje kun je ook lekker knuffelen ;) .
    Liefs, Bolbuikje.

3. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    hoi edelweisje,
    ja, dat zal een raar moment zijn. klinkt wel alsof je het goed hebt afgesloten. succes met fles + knuffelen! :)

4. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Fijn dat je het zo goed hebt kunnen afsluiten. Lijkt me toch een emotioneel moment!

5. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    Dat lijkt me ook erg moeilijk. Laatst moest mijn man een flesje afgekolfde melk van mij geven en toen volede het bij mij al heel raar. Zoiets van: "dat stukje verzorging hoort toch bij mij?" Ooit zal ik ook moeten stoppen, en weet nu al dat dat heeel moeilijk zal worden. Maar fijn dat je het goed hebt afgesloten!

Deel Deze Pagina