hai meiden, was benieuwd of iemand hierbij werkte vanuit huis? zo ja.. wat evrdiend heet en kan het ook alleen in de avond uren?
Ik heb er voor gewerkt Wat ik verdiende weet ik niet meer, maar het was iig niet veel. Net boven minimum geloof ik Daarbij vond ik het echt vreselijk om te doen. Elke keer weer hetzelfde riddeltje opdreunen. Van te voren je uren vastleggen Hier en daar wel een leuk gesprek gehad maar meer en deel toch geirriteerde mensen aan de telefoon Zoals het toen was moest je een gedeelte van je contract savonds/weekend werken bij 15 uur was het geloof ik 6 uur savonds maar als je alleen savonds wilde werken was dat ook goed. Je kan je uren net zo inplannen als je zelf wilt maar wel evenredig over het aantal dagen verdeelt Dus niet de ene dag 4 uur en de volgende dag maar 1 uurtje
Ik heb er ook voor gewerkt. Na een cursus van een aantal weken in Veenendaal kon ik daarna eindelijk thuis aan de slag. Vond het thuiswerken lekker maar wat Wannie al zegt je hebt af en toe leuke gesprekken maar over het algemeen zitten mensen niet te wachten op je belletje ook al is het voor een goed doel. Het verdiende idd niet veel, weet niet meer precies hoeveel maar rond minimum loon. Heb het ook niet zo heel lang gedaan. Avonduren vinden ze volgens mij juist fijn als je die wilt werken.