Wij hebben een iets meer dan 4 maanden geleden een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft. Meteen van af het begin voldeed de batterij niet. Wij hebben het servicepunt gebeld en wij werden van het kastje naar de muur gestuurd. Wij besloten het even aan te kijken want als de telefoon het twee dagen volhield konden wij daar mee leven ondanks dat hij het 400 uur moest kunnen volhouden. Nu verslechterde de batterij echter zodanig dat hij het nauwelijks een dag volhield. Wij weer van het kastje naar de muur én nog drie keer terug gestuurd. Leuk met de bezineprijzen van tegenwoordig! Vandaag weer een keer gebeld en voet bij stuk gehouden dat we niet wéér naar een servicepunt wilden rijden waar ze ons wéér niet konden helpen. En nu beweren dus bij KPN ten eerste dat een batterij een accesoire is (goh ooit iets gezien wat zonder een assecoire niet werkt), en dat Samsung er maar drie maanden garantie op geeft. Manlief was er niet tevreden mee en keek op de website van Samsung. Wat blijkt zelfs op accesoires zit 6 maanden garantie. Bij de KPN hebben ze dus verkeerde informatie gegeven. Wij hebben Samsung gebeld en we kunnen de telefoon opsturen waarna de batterij kostenloos vervangen wordt. Wat een verschil tussen deze bedrijven! Dus als je ook ooit zoiets hebt, bel naar het bedrijf waar het product gemaakt is want die doen vaak veel meer voor je!
Tjee echt een slechte service van kpn. Goed dat jullie samsung hebben benadert. Overigens die 400 uur volhouden, dat is zonder dat je ermee gaat bellen, smsen, internetten of spelletjes doen.
Dat is het hem juist. Hij haalt het maar net 1 dag als er niets mee gedaan is. Ik zet hem altijd meteen op de standby als hij net opgeladen is dus onderweg in mijn tas kan er ook niets mee gebeuren waardoor de batterij extra snel opgaat.
Inderdaad erg slecht service. Ik werk zelf bij een ander telecombedrijf en als er bij ons een klant komt met een dergelijke klacht wordt ter plekke de accu omgeruild (mits het een vrij nieuw toestel is natuurlijk). Op accessoires zit idd een half jaar garantie, dus KPN had gewoon een nieuwe accu voor je moeten regelen. Nu hoop ik wel voor je dat de accu het probleem was, het kan nl ook in de software van het toestel...
nouja zeg!! Belachelijk. Wat een service weer van KPN! Ik moet zeggen dat ik weinig goeds hoor over deze maatschappij.
Mijn advies: blijf zo ver mogelijk uit de buurt van KPN! Echt zelden zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt.....
@Aszz We zitten nu nog aan dat abonnement vast, maar zodra het enigszins kan gaan we naar een andere provider. Ik moest trouwens wel lachen toen ik een klachtenemail wilde sturen. Zelfs de site werkte niet goed (verkeerde redirect). Waarschijnlijk willen ze zo het aantal klachten binnen de perken houden.