Ik zit sinds week 7 van mijn zwangerschap in de ziektewet vanwege ondervoeding, dagelijks misselijk en overgeven en inmiddels heb ik er nog een probleem bijgekregen en dat zijn mijn bekken. Maar ik heb met mijn leidinggevende afgesproken dat ik zo nu en dan gewoon vanuit huis werk, en dat lukt op zich wel goed. Alleen kan 1 collega van mij het niet uitstaan dat ik zo lang thuis zit. Ze probeert zoveel manieren te verzinnen om mij weg te werken het uit bedrijf. Gewoon triest voor woorden. Ik was vandaag even mijn mailbox aan het checken van mijn werk en zo kwam ik ook op een overzicht waar alle vakanties genoteerd worden. Dus er staan een aantal data van collega's voor kerstvakantie en wat heeft dat mens gedaan: bij mijn naam heeft ze onbeperkt gezet. Dit is echt triest voor woorden!
Hahahaha...weet je meid, probeer hier om te lachen! Zij heeft het zo ontzettend druk met jou te zieken dat ze waarschijnlijk zelf nog minder productief is dan jij Wuif het weg. Zorg goed voor jezelf en je ukkie!
ik werk ook thuis sinds ik zwanger ben, en mag niet meer dan 2 uur per dag werken, en dat blijft zo tot aan mijn verlof, mijn bedrijfsarts heeft dit heel duidelijk in een brief gezet en naar mijn manager verstuurd. mijn collega's zeggen ook vaak "ik zou ook wel LEKKER thuis willen werken" en met vakanties wordt ook van mij verwacht dat ik in die 2 uurtjes naast mijn eigen werk ook anderen vervang, ik laat alles in de soep lopen omdat hun en mijn manager op de hoogte zijn van mijn beperkingen en ik sta volledig in mijn recht. Jij staat ook volledig in je recht, dus wie doet je wat? je werkt gewoon niet in de vakantie en doet alleen wat je kunt en dan ook thuis, hebben hun even pech, gewoon je eigen pad volgen, er zijn altijd mensen met commentaar
Ja mensen hebben idd altijd commentaar. Maar het begint me echt te irriteren. Dan denk ik bij me zelf: wat maak jij je in godsnaam druk joh. Echt ongelooflijk. Het is een groepje van 3 vrouwtjes die sinds begin van dit jaar bij ons werken. En deze die altijd zeurt vind dat alles zo goed loopt op de afdeling maar ondertussen krijg ik verhalen van collega's te horen dat het een chaos is op de afd. Maar ja, ik zit thuis met een reden, en mijn gezondheid en van de kleine is nu prioriteit nummer 1. Als zij denkt dat ik voor m'n lol thuis zit, dan is het ook prima. Morgen heb ik mijn afspraak bij de bedrijfsarts en we zien we hoe het gaat lopen.
veel succes morgen en goed dat je kleine prioriteit nummer 1 is, die collega blijft na de geboorte ook nog wel zeuren, trust me....
Ik ken dat soort types, vreselijk gewoon. Ik noem het mensen 'met geen leven', echt want ze hebben gewoon geen leven, en dan gaan ze anderen pesten. Heel triest, ik kan er alleen maar om lachen. Laat haar lekker in d'r sop gaar koken, jij zit niet zomaar thuis hoor, windt je niet op en geniet van de kleine en let goed op jezelf hoor.
Dank jullie wel voor jullie reacties. Ach ja ik laat dat mens gewoon lekker kletsen, iets beters heeft ze blijkbaar niet te doen. Gisteren bij de bedrijfsarts geweest en ik heb een werkverbod gekregen dus mag helemaal niet werken. En wat jullie ook zeggen: de gezondheid van mezelf en de klein is de belangrijkste en daar let ik nu gewoon op.
ach meis laat haar lullen joh zolang dat ze over je lullen vinden ze je meer dan intresant haha zeg meer over haar! jij moet aan je zelf en je kleintje denken.