Wie weet waar dit speelhuisje van Nijntje nog te koop is?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannebc, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik ben op zoek naar dit speelhuisje:

2. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
  3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb het gehad als kraamkado. Een vriendin van mij heeft alle spulletjes gevonden op de rommelmarkt enzo. Omdat ze niet meer te koop schijnen te zijn.

Als iemand weet van wel, ga ik er ook achteraan! Wij hebben namelijk alleen de poppetjes

4. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Uitverkocht, net als de poppetjes. (die je er allemaal los bij moest kopen) Kijk even op MP, daar worden veel complete sets aangeboden.

5. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Ik heb het jaren geleden gekocht voor het kdv waar ik toen werkte. Vond het toen ook al erg leuk. Helaas kan ik het nu nergens meer vinden in een winkel.
    Ben bang dat het marktplaats oid gaat worden....

6. Linda86

Linda86 VIP lid

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey, dat huisje zag ik 2 weken geleden staan in een tweede hands speelgoedwinkel.
    Ik wil morgen wel even voor je kijken of hij er nog staat?

8. chantal1985

Mepal & Rubo Toys halen constant leuk Nijntje speelgoed uit de handel, na paar jaar. Misschien hebben ze een of ander contract waarin staat dat ze alles maar x aantal jaar mogen verkopen, omdat het dan weer plek moet maken voor iets anders. Ben al zoveel dingen tegen gekomen die ik dolgraag voor m'n dochter (Nijntje-fan) wil kopen, maar blijkt dan niet meer te krijgen.

9. chantal1985

Je hebt alleen niet zo veel aan het huisje, als je de poppetjes en accessoires nergens meer kunt krijgen. Kun je beter gelijk een complete set op MP kopen, scheelt je geld...

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik lees een hoop negatieve verhalen. Onze dochter kreeg het toen ze 2 werd, ze is inmiddels 7 jaar en werd daarna veel gebruikt door haar zusje. Het is ook nog steeds heel. Van alles wat er kapot kan is alleen het stuur van de auto afgebroken.

Deel Deze Pagina