Boekenwurmen onder ons....

Discussion in 'De lounge' started by butterfly24, Feb 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    #1 butterfly24, Feb 21, 2010
    Last edited: Feb 21, 2010
    Wie leest er ook zoveel?
    Misschien leuk wat tips uit te wisselen voor goede boeken?
    Heb net drie boeken van Marian Keyes gelezen, waren erg leuke boeken. Ben nu "een nieuw begin" aan het lezen van Amanda Brookfield. Lees veelal romannetjes!! Lekker zwijmelen.

2. Female

Female Niet meer actief

Heb net 'Na Jou' van Julie Buxbaum uit en dat was een heerlijk boek! :)

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik lees op zich ook best veel, maar wel met periodes.
    Soms zoals nu heb ik er geen tijd voor. Als ik lees, lees ik in bed,maar ben nu aldoor zo moe dat ik direct in slaap val.

Ik ben trouwens echt een thriller freak, Karin Slaughter, Nicci French. Maar vind boeken zoals van Sophie Kinsella ook weer erg leuk!

4. Female

Female Niet meer actief

Kirstin hannah heeft ook leuke boeken trouwens

5. hizi

hizi Niet meer actief

Saskia Noort terug naar de Kust
    Haar naam was Sara

Ik lees graag thrillers, romans daar heb ik niks mee.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Karin Slaughter is goed he :).
    Heb alle boeken en vond het zo spannend.
    Ze zijn nu continu uitgeleegd hier;), vriendinnen en collega's willen ze allemaal lezen. Nicci French schijn ook goed te zijn, helaas nog niets van haar gelezen.

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Waar ging die over?

8. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    echte mannen eten geen kaas. Wel heel zielig maar helaas waar. Maar deze was zo bekend dat je hem waarschijnlijk al hebt gelezen. Nu ben ik een boek aan het lezen die heet; Haar naam is Hannah, maar dus nog niet uit;)

9. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Nicci French is ook heel goed! Alleen is het geen haar maar een echtpaar :D

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ja, die heb ik hier in de kast staan.
    Was wel heftig ook he. Het is inderdaad gewoon de realiteit.

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    :):pZie, wist ik niet eens joh!
    Dacht een vrouw.... hahaha!!

12. Female

Female Niet meer actief

Ellie Lerners hartsvriendin Lucy wordt bij een overval op straat neergestoken voor de ogen van haar achtjarige dochtertje. Na de begrafenis aarzelt Ellie geen moment en reist ze van Boston naar Londen om Lucy’s gezin bij elkaar te houden. Lucy’s man Greg zoekt troost op kantoor en in het café, terwijl dochter Sophie sinds het ongeluk geen woord meer heeft gesproken. Langzaam lukt het Ellie een nieuw gezin te vormen, waarmee ze bovendien haar eigen problemen steeds verder verdringt. Na jou is een roman over de complexiteit van vriendschap, het verlies van een geliefde en de aantrekkingskracht van een ander leven. Een intelligent verhaal waarmee Julie Buxbaum opnieuw bewijst dat ze een scherp oog heeft voor menselijke relaties.
    ;)

13. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Klinkt wel leuk om te lezen!
    Zal de titel zeker opschrijven en eens zoeken in de bieb.
    Heb soms totaal geen inspiratie. Lees ook boeken van de bibliotheek, en koop wel eens boeken. Maar boeken kopen vind ik soms wel lastig, straks is het een saai boek. Staan genoeg boeken die ik ooit eens heb gekocht maar nooit heb gelezen 8)

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Ik ben ook een echte boekenwurm
    Ik heb de boeken van Karin Slaughter gelezen, goeie boeken.
    Sophie Kinselle/Madeleine Wickham heb ik ook de boeken van gelezen, ik ben vooral fan van haar shopaholic serie, hoewel Hou je mond! ook erg leuk is.

Verder heb ik net Genadeloos van Chelsea Cain uit, ook een superserie, het is een thriller-trilogie

HARTZEER - Paperback

Detective Archie Sheridan kan de Beauty Killer niet vergeten. Zij heeft hem tien dagen lang bijna doodgemarteld, maar toen heeft ze Archie- niemand weet waarom - vrijgelaten en zichzelf aangegeven. Nu is hij verslaafd aan pijnstillers, vervreemd van zijn gezin en heeft hij één obessie: Gretchen Lowell.
    Gretchen is slim, sexy, wreed en vals. Maar ze is ook een moordenares en zit gevangen.

Echt een TIP voor de thrillerfans!

15. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    ohja en kinderachtig misschien... maar de boeken van Carry Slee. Als ik zin heb om gewoon simpel weg te lezen. Maar de verhalen en de schrijfstijl vind ik super ondanks dat het voor jongeren is.

16. Megan

Megan Lid

Dec 28, 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Hier ook een boekenwurm en thrillerfan.
    Zoals Karin Slaughter, Patricia Cornwall, James Patterson en Jonathan Kellerman/Faye Kellerman, Mo Hayder, Tess Gerritsen, Kathy Reichs (ook wel bekend als de serie Bones, verfilming van haar boeken). Van James Patterson zijn boeken zijn ook al een aantal films gemaakt o.a Kiss the Girls met o.a Morgan Freeman en Ashley Judd.
    De boeken van Chelsea Cain heb ik ook gelezen erg goed.
    Heerlijk lezen.

17. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik ben nu bijna klaar met De vergeten tombe van Kate Mosse en had al eerder Het verloren labyrinth van haar gelezen.Ik vind ze beiden erg goed. Beide boeken hebben 2 verhaallijnen, een in het heden en een een paar eeuwen terug, die op het eind bij elkaar komen. Het speelt in Frankrijk.

18. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

Sep 23, 2008
    2,810
    0
    0
    verkoopster
    hier ook een Karin Slaugter fan! echte mannen eten geen kaas is ook een goed boek, het begon toen ik 14 was is ook een waargebeurt verhaal die echt het moeite van het lezen waard is.
    Daar hou ik echt van, waar gebeurde verhalen.. en natuurlijk Harry Potter hihi ik heb die boeken zo vaak gelezen dat ze van elende uit elkaar vallen

19. Moniki

Moniki Fanatiek lid

Nov 28, 2007
    1,305
    2
    38
    Hier inderdaad ook veel Karin Slaughter, Nicci French, Sophie Kinsella etc. De boeken van Alice Sebold vond ik ook super!
    En van een heel ander genre de boeken van Santa Montefiore, die kon ik ook niet wegleggen.

20. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    2,953
    0
    0
    tilburg
    ik houd van verschillende genres...
    vind elisabeth george, karin slaughter, james patterson geweldig!
    maar ook danielle steel, kristin hannah, jill mansell, virginia andrews!
    heb ik weet niet hoeveel boeken! Nu koop ik ze niet meer,maar ga naar de bieb!

Share This Page