Sloopproof kattenluik

Discussie in 'De lounge' gestart door autumn86, 27 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Mijn nieuwe huis heeft een kattenluik, voordat deze in gebruik is hebben de katten hem al half uit elkaar. Welk luik is geschikt voor slopers? Luik met chiplezer oid is niet nodig, tuin wordt straks afgeschermd.

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Wij hebben er 1 van cat mate. Een witte met schuifjes om hem alleen van buiten open te laten gaan, alleen van binnen of op slot.
    Dat mechanisme hebben ze gesloopt maar het luikje zelf is nog heel. (Ze mogen inmiddels dag en nacht in en uit)
    Het zijn grote katten die ook alles weten te slopen.....

3. Torretjeee

Torretjeee Niet meer actief

Ik zou kijken naar een slag groter als je grote katten hebt. Wij hebben een luikje met ook zo een draaischuifje. Als we die op dicht hadden staan, beukte onze dikke kat er gewoon net zolang tegenaan tot hij open ging. Die is dus stuk nu, maar het luikje zit er veder nog wel in.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Haha naar aanleiding van jullie verhalen wist onze zware , nu overleden kater, t hele luikje te slopen. Zijn kop afdruk incl oren stonden in t overblijfsel. Ik zou persoonlijk ook een groter luikje aanschaffen als je grote katten hebt. Wij moeten ook binnenkort aan een grotere ivm een uit de kluiten gewassen kater

5. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Ik heb 1 wat grotere kater, de rest is klein
    Ze hebben aan de buitenkant de rand kapot getrokken. Het luik met afsluitschuif is vervolgens uit zijn verband gedrukt.
    Een slag groter ga ik proberen, daarna hopen dat ze hem heel laten.
    Stomme katten waren ook al ontsnapt uit het kippenhok, dak omhoog gedrukt. Het grootste monster was nog in het hok, kleinste monster liep mooi in de tuin.

6. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Wat kunnen t een duiveltjes zijn he. Soms zie ik hele huisdiergeheimen voor me als ze weer eens wat uitgevreten hebben en ze samen zo schaapachtig naar me zitten te staren naar me met die kraal oogjes

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Een groot kattenluik is dan ideaal, slopen ze t minder snel!

Deel Deze Pagina