vriend onthoudt geboortedatum kids niet?

Discussion in 'Mama en gezin' started by Gelukje7, May 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

Oct 10, 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden
    Misschien een totaal onzinnige vraag maar toch stel ik hem uit nieuwsgierigheid.
    Weten jullie partners zo de geboortedatum van jullie kindjes op te noemen?
    Ik vroeg het vandaag eigenlijk aan mijn vriend en hij wist het niet. En niet alleen het jaar maar dus ook de maand. Nou is dit natuurlijk echt geen drama ofzo maar toch voelde ik me iets beledigd. Nja tegenover de kids dan. Is dit ' man eigen' of heb ik gewoon een hele vergeetachtige vriend?😉

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Meestal man-eigen denk ik

3. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Ik heb begrepen dat het vaker voorkomt, ik zag er laatst ook een grap over op tv. Maar ik heb een vriend die dat soort dingen wel onthoudt. Hij was ook degene die precies wist hoeveel weken (en dagen!) ik zwanger was. Andere uiterste hè ;).

4. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hoor het vaker. is man eigen :)

5. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    als iemand vraagt wat is zijn geboorte datum kijkt hij eerst mij aan .... ehhhhmmmmmm aaaaaacht februari....... of ddddddrrrrieeeeeee ???oktober ......

hij moet ook echt even denken welke geboortedatum bij welk kind hoort haha maar geef hem 5 seconden en hij zegt het prima ;)

6. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Mijn man moet er wel eens over nadenken, en vraagt even voor zekerheid of het wel klopt ;).
    Ik merk dat het beter gaat nu de kinderen ouder zijn en hij 'vaker' de geboortedatum heeft moeten oplepelen/invullen (en ook terug ziet op papier), ha ha!

7. Blaadje