sinds 1,5 week nu ruim eet ik minder brood, pasta en aardappels en meer groente, kip,vis, ei en kwark, brinta. Ik heb me sinds vandaag toch last van darmkrampen en ik gas als een idioot. verder geen klachten dus geen buikgriep ofzo is dit herkenbaar voor iemand of is het toeval?
Tsja, ik kan ook niet tegen zoveel eiwitten (darmkrampen, opgeblazen gevoel, winden). Bovendien heeft mijn lichaam echt volkorengranen nodig!
Geen last van gehad ook niet gemerkt eigenlijk. Maar ik zou ook voorzichtig zijn met ei eten te veel ei kan ook cholesterol veroorzaken . Verder ga je toch lekker meis kom op je kunt het .
Haha moest hier wel hard om lachen. overigens voor mij niet herkenbaar, ik heb t juist als ik teveel koolhydraten (verkeerde) eet
Heel normaal als je je eetpatroon omgooit . Het zal over een aantal weekjes beter moeten gaan Vaak zie je dat mensen ook op vakantie ineens last van de darmen krijgen, komt ook gewoon door ander eten ( en dan heb ik het over gewone darm veranderingen geen voedselvergiftiging)
Ik ook.. mijn man iets minder het was ook wel heel ernstig hoor.... maar ophouden is ook geen optie hihih