@nienke Wat zegt je leidinggevende daarvan. Er moet ergens in het midden toch een oplossing liggen? je leidinggevende hoeft het niet altijd met de arbo eens te zijn. En anders zou ik het mijn huisarts eens voorleggen. Ik werk zelf ook in de zorg op een pg afdeling. Ik werk 32 uur per week als evv-er. Ik heb vandaag mijn leidinggevende gevraagt hoe het geregeld is met de extra pauze waar je recht op hebt. Nou ze had geen idee waar ik het over had. Ze had er nog nooit van hoord maar ze zou het uit zoeken. Fijn he!
Hoi Lolly Wat fijn dat jou leidinggevende wel meedenkt Ik heb deze week een gesprek over hoe we het in gaan vullen, maar ze heeft al een beetje te kennen gegeven mee te willen gaan met het advies van de arbo. Ik heb al gelezen dat dat advies niet bindend is, maar ik weet niet wat nu mijn plichten verder zijn. We hebben momenteel te kampen met een enorm personeels tekort en ik ben bang dat ik daar nu de dupen van ga worden
hoi nienke, bij ons zitten we ook flink met een personeels tekort! ook jij moet er voor zorgen dat je er niet de dupe van wordt, voor jezelf opkomen! ik ben gisteren naar de huisarts geweest en bij mij is b.i. geconstateerd, dadelijk om 14:30uur heb ik therapie en doe het gewoon rustig aan op mijn werk. kijk als er straks wat is met mijn kindje en heb al die tijd gewoon doorgewerkt en deedt of mijn neus bloed, dan heb je het aan jezelf te danken! je collega's zeggen dan wel een tijdje hoe rot het voor je is, maar het is niet het kindje van hun, maar van jouw! ik weet dat het moeilijk is, maar ik blijf zeggen hoe moeilijk het ook is blijf voor jouw en je kindje opkomen!
hallo meiden, ben vanmorgen bij de arboarts geweest en zij heeft ook bevestigd dat ik minder uren moet blijven werken, het zal immers minder worden in de loop der tijd. ik werk nu 4 dagen en dan 6 uurtjes per dag is in totaal 24 uur van de 32. moet zeggen dat ik het verschil echt wel merk. ik doe nu alleen nog lichte verzorgende taken, zoals med. uit delen en ha bellen etc. dit voelt stukken beter aan voor mij, mijn kindje en mijn beruchtte bekken!
Fijn dat je op deze manier toch nog aan het werk kunt. En dat je wergever ook mee wil helpen hiermee.